

El Submarí acumula 14 partits seguits marcant aquesta temporada
El Villarreal no solament va aconseguir a Xipre la seua classificació per a la ronda de setzens de final de l’Europa League, sinó que a més va aconseguir batre el seu propi rècord de partits consecutius marcant. El Submarí va marcar en l’estadi GSP de Nicòsia i va ampliar a 14 la seua millor xifra de partits seguits veient porta. Espectacular.
Fins ara, el rècord ho ostentava el Villarreal de la temporada 2005/2006, que aleshores estava entrenat pel tècnic xilè Manuel Pellegrini. En aquella ocasió, el Submarí va anotar de manera successiva des de la jornada 24 a la 33 del campionat de Lliga i en tres duels de la Lliga de Campions que es van jugar durant aqueix període.
En aquesta temporada els grocs s’han superat. L’últim partit en el qual el Villarreal no va aconseguir anotar va ser aquell 0-2 enfront del Reial Madrid, en la sisena jornada de Lliga. Des de llavors, el Submarí ha aconseguit perforar les porteries contràries en cinc partits d’Europa League, vuit duels de lliga en Primera Divisió i un de la Copa del Rei davant el Cadis.
Bruno compleix 50 partits europeus amb el Villarreal
El capità del Villarreal, Bruno Soriano, va complir davant el Apollon Limassol el seu partit nombre 50 en competició europea amb la samarreta groga. El ‘21’ del Submarí va debutar al juliol de 2006 davant el Maribor eslovè en la tercera ronda de la Copa Intertoto. Dels 50 partits, 14 corresponen a la Lliga de Campions i els altres 36 a l’Europa League.
El seu balanç en aquest temps ha sigut de 27 partits guanyats, 6 empatats i 17 perduts i ha marcat dos gols. Una faceta golejadora que ha estrenat en l’actual temporada, ja que tots dos tants els ha aconseguit en el present curs davant el Astana i el Zürich.







