El Submarí buscarà la seua primera victòria en un estimulant partit davant un dels millors equips del planeta (dimarts, 21.00h)
El Villarreal CF continua la seua marxa en la Champions League enfrontant-se a un dels millors equips del planeta. Els grocs rebran al Manchester City este dimarts, a les 21.00 hores, en l’Estadio de la Cerámica. Ho faran amb la il·lusió de lluitar pel primer triomf en la màxima competició continental.
El partit davant els citizens serà el tercer dels groguets en esta prestigiosa competició, en la qual els grocs van caure per la mínima davant el Tottenham (1-0) a Londres i van arrapar un punt contra la Juventus (2-2) en un autèntic ‘partidazo’ celebrat en La Ceràmica.
Amb un punt en el caseller i l’ambició de sorprendre a tot un gegant d’Europa en el coliseu groc, el Villarreal haurà de fer-lo tot perfecte per a véncer a un equip de primeríssim nivell, com el dirigit per Pep Guardiola. Fins a la data, els anglesos han vençut al Napoli (2-0) en la primera cita continental i van empatar contra el Mònaco al Principat (2-2).
En la Premier League, el Manchester City és segon, només per darrere de l’Arsenal, i acumula tres triomfs de manera consecutiva davant Everton, Brentford i Burnley.
Un precedent en Champions League
El Villarreal CF ja sap el que és enfrontar-se al Manchester City en la màxima competició continental. Els groguets es van veure les cares davant els sky blues en la campanya 2011-12. Aquell any el Submarí va caure per la mínima en l’Etihad Stadium (2-1) després d’avançar-se en el marcador gràcies a un gol de Cani. En el partit disputat en l’antic El Madrigal, el Villarreal va perdre contra l’equip britànic (0-3), llavors dirigit per Roberto Mancini.
Com a curiositat, el Manchester City porta cinc partits consecutius sense guanyar contra clubs espanyols (tres empats i dos derrotes).
L’impressionant moment d’Haaland
No és una novetat que Erling Haaland és un dels millors davanters del planeta futbol. El davanter noruec sempre és una amenaça per als seus rivals, però més encara quan està en plena ratxa golejadora.
El ‘9’ de l’equip mancunià acumula onze partits consecutius veient porteria. Una dada demolidora que intentarà trencar l’equip de Marcelino, a base de solidesa i sacrifici defensiu. Tot un desafiament per al sempre competitiu Submarí Groc.







