El Submarí Groc cau davant Brown Ballers, però avança com primer de grup
El Villarreal va ser derrotat per Brown Ballers en el seu tercer partit del TST (0-2). No obstant això, l’equip groc ja havia assegurat el primer lloc del Grup G després de les seues dos victòries en la jornada inaugural del torneig.
El rival, Brown Ballers, va arribar al partit eliminat després d’haver perdut els seus dos compromisos anteriors. Amb la classificació assegurada, el Villarreal va introduir canvis en el seu onze inicial, amb Estevan Vázquez sota pals en lloc de Sergio Asenjo, i noves rotacions en l’equip titular.
Domine sense premi en la primera part
La primera mitat va ser un monòleg ofensiu del Villarreal, amb oportunitats clares per a Xisco Nadal, Robin Walsh i Adrià Granell, però el marcador no es va moure gràcies a una gran actuació del porter rival, Nathan Beckett, que va salvar al seu equip en múltiples ocasions.
Penal fallat i colp en contra
En la segona part, el guió va ser similar: domini groc i ocasions constants. En el minut 37, Granell va ser derrocat dins de l’àrea i l’àrbitre va assenyalar penal. El mateix Granell va executar la pena màxima, però Beckett va tornar a lluir-se detenint el tir.
Un minut més tard, en una ràpida contra, Aarush Kamath va avançar a Brown Ballers amb un gol sorprenent (0-1, m.38).
Gol anul·lat abans del Target Score Time
Just abans de l’inici del Target Score Time, el Villarreal va creure haver aconseguit l’empat amb una cabotada de Sergi Añó, però l’àrbitre ja havia xiulat el final del temps reglamentari. Amb el marcador en contra (0-1), el Target Score es va fixar en 2.
Malgrat mantindre el control de la pilota durant la fase decisiva, el Villarreal no va aconseguir generar ocasions clares. La millor va ser un tir lliure de Moisés Hernández que va marxar desviat.
Finalment, després d’un error defensiu, Rubyn Gill va sentenciar el partit amb el segon gol per a Brown Ballers (0-2).
Alineació titular: E. Vázquez; C. Vázquez, Hernández; I. Romero, Warren, Morón; Nadal
També van jugar: Musacchio, Añó, Murillo, Walsh, O. Romero, Hinojosa, Pina, Chávez, Fuster, Granell, O’Keefe
Próximo reto: octavos de final
El Villarreal se enfrentará a Bumpy Ride en los dieciseisavos de final del torneo. El partido se disputará a las 9:45am EST (3:45pm CEST) y podrá seguirse en directo por YouTube.







