

El Villarreal CF es va convertir en col·laborador del festival emblema de la provincia
Punt final al FIB 2016 i… benvingut, FIB 2017. El Villarreal CF i el Festival van segellar un acord de col·laboració que ha suposat la primera pedra per a la nova iniciativa Endavant Cultura. Així, el club va posar en marxa, al costat del FIB, una sèrie d’iniciatives durant els quatre dies de l’esdeveniment que han fet les delícies dels assistents.
Descomptes en els abonaments del Submarí
Per a començar, els abonats van poder gaudir de sucosos descomptes a l’hora d’adquirir el seu abonament de quatre dies per al FIB que podia arribar fins a una tercera part del total segons fora Abonament Or, Plata o general.
Espectacular estand durant el festival
Una vegada iniciat el festival, dijous passat, va començar la festa. El club va assegurar la seua presència amb un espectacular estand per als assistents amb nombrosos jocs –xutòmetre, videojocs, futbolins, entre uns altres- i en el qual es van repartir samarretes commemoratives de la cita.
Major Lazer, la sensació groga
El mateix dijous, Major Lazer va tenyir de groc el FIB. El grup nord-americà, cap de cartell de la jornada, va lluir durant el seu concert les samarretes del Villarreal CF. Tant els components del grup –encapçalats pel DJ i productor Diplo- com el grup de ballarins van realitzar part de la seua actuació enfundats amb l’elàstica groga, convertint-se en una de les sensacions del concert.
Partit benèfic a favor de Save the Children
La jornada del divendres va ser per a la solidaritat. El FIB i el Villarreal CF van celebrar un partit benèfic que va enfrontar a artistes i periodistes i la recaptació dels quals va ser destinada a l’ONG Save the Children. El xoc va tenir lloc en el Poliesportiu de Benicàssim i va comptar amb la presència de Marcos Senna, representant institucional del Submarí.
En el xoc van estar presents artistes de grups com The Vaccines, Joventut Juché, Extraperlo o El Guincho, entre molts uns altres, i els mitjans de comunicació que van realitzar el seguiment del festival. El partit, a més, va ser arbitrat per l’ex col·legiat Juan Ansuategui Roca i al mateix van assistir representants polítics com el president de la Diputació de Castelló, Javier Moliner, la vice secretària d’Estudis i Programes del PP, Andrea Levy, o l’alcaldessa de Benicàssim, Susana Marqués.
L’entrada va consistir en un donatiu voluntari per a Save The Children i, amb cada aportació, els assistents van rebre un refresc o aigua gratis que els va permetre suportar la intensa calor.







