

L’Infantil A és líder de la Lliga Autonòmica sense haver encaixat un sol gol i amb 53 ‘dianes’ al seu favor
Un equip exemplar tant dins com fora del camp. L’Infantil A del Villarreal compta els seus partits per victòries en un espectacular inici de temporada. El conjunt groc és líder de la Lliga Autonòmica amb uns registres de rècord: 33 punts en 11 jornades, 53 gols a favor i 0 en contra… Espectacular.
Crida l’atenció la xifra de gols a favor, però potser encara més el ‘forrellat’ en la seua porteria després de 11 partits disputats. En el seu últim xoc disputat dissabte passat, l’Infantil A va superar l’Elx per 3-0 al camp 5 de la Ciutat Esportiva demostrant la seua categoria.
Un dels entrenadors de l’Infantil A del Villarreal, Adrián Esteve, es desfà en elogis cap als seus futbolistes: “Tenim grans jugadors, així que no és del tot extraordinari que el nombre de gols a favor siga tan alt. El realment cridaner és que concedim molt poques ocasions i això és fruit de la concentració que tenen aquests jugadors en cada moment, molt per sobre de l’esperada per a qualsevol nen de 13 anys”.
I això que la categoria és realment exigent. “La Lliga Autonòmica compta amb els millors jugadors i equips de la Comunitat Valenciana, per la qual cosa el que estan aconseguint aquests jugadors és impressionant. Ara mateix tots estan motivats per veure fins on són capaços d’arribar”, ha afirmat el preparador.
Però l’Infantil A és molt més que bon joc i gols a borbolls. Els grocs participen una temporada més en Endavant Igualtat col·laborant amb l’associació Creixem de Vinaròs, que es dedica a l’atenció primerenca i desenvolupament infantil per a nens i nenes amb algun trastorn en el seu desenvolupament o amb risc de patir-lo. De fet, aquesta passada setmana els usuaris de Creixem van estar a la Ciutat Esportiva compartint una jornada inoblidable.
I és que l’aspecte psicològic és fonamental per a aquest equip. En el Villarreal CF es formen jugadors, però sobretot persones. Cal destacar que tots els equips de futbol 11 de la Cantera Grogueta compten amb un psicòleg integrat en el seu cos tècnic. En aquest cas, Maria Cosín aconsella als jugadors de l’Infantil A de la mateixa manera que ho fa amb els del Cadet A.
“L’experiència que estan tenint els jugadors en col·laborar amb aquesta associació els serveix per veure una altra realitat. El món del futbol moltes vegades els allunya de la realitat de la vida i del context propi d’un xiquet de 13 anys. A més, serveix per seguir desenvolupant valors com l’empatia i la companyonia, tan importants per a la vida de qualsevol persona. Més encara per a uns xiquets que es volen seguir formant en el món del futbol”, conclou Adrián Esteve.
L’Infantil A, pur espectacle i saber estar.
Integrants de la plantilla:
Porters: Alberto García i Mario Ocaña.
Defenses: Pau Navarro, David Gómez, Ánder Rubert, Pablo Navarro, Carlos Granados, Toni Breva i Héctor Gil.
Migcampistes: David Tirado, José Andújar, Daniel Más, Vicente Cuquerella, Samuel Meliá, Alejandro Bueso, Izan Velasco, Adam Arvelo, Pau Barrachina, Llàtzer Caparrós i Víctor Moreno.
Davanters: Gálder Hernández, Mauro Sánchez, Unax del Cura i Enrique Herrero.







