Tota la informació per al Villarreal B-Levante
Tota la informació per al Villarreal B-Levante

El Mini Submarí disputa el seu últim partit en La Cerámica davant els granotes aquest dissabte a les 18.30h

El Villartreal B juga el seu últim partit de la temporada en l’Estadio de la Cerámica aquest dissabte 20 de maig a les 18.30 hores davant el Levante UD i el club ja ha determinat el pla d’accés al feu groguet per a veure el partit davant el conjunt granota.

Pla d’accés a La Cerámica:

  • Els abonats de Fons (Nord i Sud) i Tribuna Preferent podran accedir amb la seua passada lliurement bé a la Tribuna Preferent i Fons Nord. Els seients no estaran assignats i els aficionats se situaran per ordre d’arribada. En cas d’acudir amb convidats, podran asseure’s en la mateixa zona.
  • Els abonats de Tribuna (central i lateral), Llotja VIP i Llotja d’Honor accediran amb el seu abonament a la seua localitat habitual i no poden portar convidats a aquesta zona. Les invitacions que sol·liciten seran de la resta de zones habilitades (Tribuna Preferent i Fons Sud).
  • Els abonats de Súper Tribuna se situaran en la Súper Tribuna Par, accés per Porta 15 (no s’obrirà la Impar).
  • El Villarreal CF obrirà les portes des de 90 minuts abans de l’inici del partit.
  • Aquells que van reservar el seu seient en el Mini Estadi per a la primera part de la temporada tindran accés lliure a Tribuna Preferent.
  • Hi haurà venda d’entrades a 15 euros en les taquilles de l’Estadio de la Cerámica des de 90 minuts abans de l’inici del partit.
  • Els pàrquings obriran exclusivament per a aquells que tinguen el seu pàrquing de temporada, igual que amb el primer equip.

Informació per als aficionats del LevanteUD

  • Els aficionats visitants se situaran en el Fons Sud (el més pròxim a la plaça de l’Estadi).
  • El Villarreal CF ha cedit un total de 6.000 entrades al Levante UD, que s’ha encarregat de vendre-les als seus propis aficionats.
  • El preu de les entrades és de 15€.
Compartir.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna