Tot a punt per a la Villarreal Yellow Cup Miami!
Tot a punt per a la Villarreal Yellow Cup Miami!
||||

El torneig, que compta amb 16 equips participants, es disputa aquest cap de setmana al Amelia Earhart Park

La Villarreal Yellow Cup Miami by LaLiga ja és aquí. El Amelia Earhart Park de Miami es convertirà aquest cap de setmana (9 i 10 de novembre) en l’epicentre del futbol base nord-americà gràcies a la celebració d’aquest prestigiós torneig organitzat pel Submarí Groc, en col·laboració amb LaLiga.

L’esdeveniment comptarà amb més de 200 jugadors de 16 equips participants que competiran en categoria sub-12 (alevins) i que desplegaran les seues habilitats davant la presència de més de 3500 assistents arribats dels diferents racons dels Estats Units per gaudir d’un torneig únic i especial.

El Villarreal es veurà representat a la cita per l’Aleví A, que ja està en terres floridanes, totalment preparat perquè la pilota comence a rodar a la Villarreal Yellow Cup Miami by LaLiga.

La competició consta d’una primera fase de classificació formada per quatre grups (A, B, C i D), integrats per quatre equips cadascun. Els dos primers conjunts de cada grup obtindran el pas als quarts de final de la classificació OR, mentre que els combinats restants prosseguiran la seva marxa en el torneig a la ronda de quarts de final de la classificació PLATA. Cal destacar que l’equip que es proclame campió de la classificació OR formarà part de l’elenc de clubs participants en LaLiga Promises Internacional, que se celebrarà el proper any 2020 als Estats Units.

Marcos Senna i Diego Forlán, ambaixadors de luxe

Per si fos poc, el torneig tindrà dos ambaixadors d’excepció. Les llegendes grogues Marcos Senna i Diego Forlán no s’han volgut perdre una cita tan important per al futbol base nord-americà i seran presents durant la celebració de tot el certamen.

La Villarreal Yellow Cup Miami està composta pels següents equips:

  • Grup A: Villarreal CF, Miami FC, Fútbol Beach Soccer FC i Cyclone Soccer Hollywood.
  • Grup B: Seattle Sounders FC, Kaptiva Sports Florida, LaLiga Academy Canadá i Miami Stricke Force. 
  • Grup C: FC Dallas, Doral Soccer Club, Ives Estates Premier i Weston FC.
  • Grup D: New York Red Bulls, Wellington Wave Soccer, Kendall Soccer Coalition i Miami United Stars.
Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.