Sporting CP: història i prestigi per a començar
Sporting CP: història i prestigi per a començar
||||

El Villarreal s’enfronta al llorejat conjunt portugués en la primer encontre de preparació

El Villarreal CF s’enfronta aquest dijous, a partir de les 20.00 hores, al Sporting CP en l’Estadi Algarve de Faro (Portugal). El conjunt portugués és el primer rival de pretemporada per a l’equip d’Unai Emery.

L’Sporting CP és un històric del futbol internacional. Fundat en 1906, ostenta un total de 50 trofeus en el seu palmarés. L’equip lisboeta inicia un nou curs després de signar una excel·lent campanya a Portugal. Els verd-i-blancs van alçar la Supercopa lusitana i van quedar subcampions de lliga. Per si no fos prou, van aconseguir els huitens de final de la UEFA Champions League enfront del Manchester City.

L’equip dirigit per Rúben Amorim compta amb talent i joventut entre les seues files. Gonçalo Inácio, Matheus Nunes, Pedro Gonçalves són alguns dels joves més destacats. A més, en el conjunt lusità juguen dos internacionals espanyols com Pablo Sarabia i Pedro Porro.

Amb una història impecable, l’Sporting CP també destaca per la seua capacitat d’extraure talent de la seua pedrera. A la seua escola, s’han forjat jugadors de talla mundial com Cristiano Ronaldo (Man. United), Nuno Mendes (PSG) o Bruno Fernandes (Man. United), entre altres.

El Vila-real i l’Sporting CP s’han enfrontat dues ocasions en partit oficial. Grocs i verd-i-blancs es van mesurar en setzens de final de la UEFA Europa League 2018-19. El Submarí va véncer en el José Alvalade (0-1) amb una miqueta de Pedraza. En l’encontre de tornada, disputat en La Ceràmica, Pablo Fornals va neutralitzar amb un gol al final del xoc un gol de Bruno Fernandes abans del descans (1-1).

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.