Sergi Cardona: “La meua il·lusió d’aquesta temporada és ajudar a l’equip per a ser competitius”
Sergi Cardona: “La meua il·lusió d’aquesta temporada és ajudar a l’equip per a ser competitius”

El defensa català ha subratllat la necessitat de sumar esforços entre tots per a afrontar amb garanties una temporada exigent

Sergi Cardona ha comparegut aquest dimecres davant els mitjans de comunicació a la sala de premsa de la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, on ha analitzat l’actualitat del Villarreal CF i els seus objectius per a aquesta temporada.

Valoració de la plantilla

“L’equip està convençut que la plantilla és molt competitiva i que hi ha molt de nivell, i això ens fa pujar també l’exigència. Ens veiem capaços de competir contra qualsevol equip. La plantilla té molta nivell i hi ha molta competència en cada posició”.

Lluitar per estar a Europa cada temporada

“L’objectiu del Villarreal CF de cada temporada ha de ser estar en posicions de Champions. I, a més, estem preparats per a això. Encara així, cal tindre en compte que això és futbol i la lliga és molt llarga i molt competitiva. Sabem que és difícil, però estem preparats”.

Objectius personals

“La il·lusió d’aquesta temporada és ajudar a l’equip. Enguany haurem de ser més equip que mai, perquè hauran partits difícils, perquè hauran partits complicats contra rivals de molta entitat. Enguany, sobretot, hem de pensar en l’equip, en el que necessita i necessitarem de tots. A nivell personal, amb molta il·lusió, amb ganes de competir en cada partit, de millorar i de pujar el meu nivell”.

Una posició de lateral molt ofensiva

“L’any passat ens va funcionar bastant bé. El míster ens dona llibertat per a pujar i ajudar a l’equip. Nosaltres, com a laterals, encantats de poder sumar-nos a l’atac i ajudar a l’equip. Una de les consignes que ja teníem l’any passat era carregar les àrees amb molta gent. L’any passat vam aconseguir ser un equip molt golejador. Crec que és una de les entitats d’aquest equip”.

Un mes de setembre molt exigent

“És un somni poder jugar la Champions, perquè sempre ho he vist com una cosa molt llunyana. Enguany també és important el no pensar en el que vindrà, sinó centrar-nos en el més immediat. Guanyar partits en aquesta lliga costa molt, així que hem d’estar molt presentes tots en cada partit i no estar pensant en el que vindrà. Sempre enfocar-nos en el següent partit”.

Set punts de nou

“Ha sigut un molt bon inici de lliga de l’equip. L’altre dia és veritat que ens vam anar amb mal sabor de boca de Vigo, però set punts és un bon inici. Hem de mirar la part positiva i que això reforce a l’equip per a continuar en aquesta línia. El pròxim partit, davant l’Atlètic de Madrid, serà complicat, perquè ells també han tingut un inici complicat i voldran fer un bon partit davant la seua afició, però estem preparats per a competir contra qui siga”.

A continuació, pots escoltar la roda de premsa completa de Sergi Cardona:

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.