

La tennista està patrocinada pel Villarreal CF dins d’Endavant Esports
La tennista valldeuxense Sara Sorribes, patrocinada pel Villarreal CF dins d’Endavant Esports, es va classificar per a la segona ronda del Dalian Women’s Tennis Open, que es disputa a la Xina, després d’imposar a la local Ying-Ying Duan, tercera cap de sèrie i número 103 del rànquing WTA.
La valldeuxense, que reapareixia després de la lesió, va rendir a un gran nivell i va haver de remuntar per imposar-se per 3-6, 6-4 i 6-2. Ara es mesurarà a la també xinesa Yuxuan Zhang (258 del món).
Bautista, convocat per Espanya per jugar la Copa Davis
Roberto Bautista, tennista que també està dins de la iniciativa Endavant Esports del Villarreal CF, tornarà a jugar la Copa Davis. Després de no ser convocat en l’anterior eliminatòria davant Rússia, el castellonenc ha estat inclòs per la capitana de l’equip espanyol, Conchita Martínez, per enfrontar-se a Dinamarca a Odense (es jugarà sota sostre i sobre superfície dura), del 18 al 20 de setembre , amb l’únic objectiu de mantenir-se al Grup I.
Conchita li ha inclòs en una llista que completen Rafa Nadal –torna després de dos anys de absència–, David Ferrer i Fernando Verdasco; mentre que David Marrero entra com a cinquè jugador. Serà la tercera vegada que Bautista jugue amb Espanya. Les anteriors van ser l’any passat davant Alemanya i el Brasil.







