El defensa uruguaià ha analitzat la seua adaptació al rol de lateral i el bon rumb del Villarreal CF davant dels mitjans de comunicació
Respecte a ambdues xifres, Mouriño reafirma les seues virtuts, llevant-li ferro a l’assumpte: “També sóc el que més targetes porte. Al final el meu joc passa per l’aspecte defensiu. Este és el meu punt fort. Això no lleva que haja de continuar millorant l’eixida de baló i acostar-me als extrems per ajudar en atac.”
A les ordres de Marcelino, l’uruguaià ha canviat la posició de central per la de lateral dret: “Sempre he sigut central, però m’estic adaptant a esta posició i cada volta em sent més còmode. Espere continuar així.”
En la seua compareixença, Mouriño també ha valorat el bon rumb de l’equip en LALIGA EA Sports: “Estem fent una gran temporada. El nostre objectiu és classificar-nos per a la Champions. Però som ambiciosos i volem mirar cap amunt. Ara juguem contra el Barcelona i els volem guanyar. Hem d’anar partit a partit.”
El futbolista groguet és ambiciós, a pesar de la dificultat que comporta el partit contra els blaugranes: “Serà un partit complicat. Han guanyat tot com a locals. A vore si podem tallar eixa ratxa. Els hem de jugar de tu a tu. Nosaltres som bons amb espais i el Barcelona és un equip valent, que va cap avant. Tenim grans davanters per fer-los mal. Si estem encertats podem guanyar.”
A continuació, es pot vore la roda de premsa de Santiago Mouriño:







