Roig: “Serà una temporada il·lusionant i per a gaudir”
Roig: “Serà una temporada il·lusionant i per a gaudir”

El president del Villarreal CF ha desgranat les claus de la nova campanya d’abonaments, que presenta dos opcions

El president del Villarreal CF, Fernando Roig, ha analitzat la campanya d’abonats 2025/26. Sota el lema ‘Sabor a Champions’, presenta dos suculentes opcions per als seguidors grocs, que poden decantar-se pel complet Menú Especial -que inclou la LLIGA, la fase lliga i el knockout phase play-off de la Champions League i la Copa del Rey- o per un Menú Clàssic, més senzill, que inclou solament LALIGA.

“Hem preparat una campanya d’abonaments nova i adaptada a les diferents necessitats dels nostres aficionats. D’una banda, tenim un abonament que servix per als 19 partits de lliga i, per un altre, un abonament més complet, en el qual a més de LALIGA, entrarà la fase de grups de la Champions League, a més del play-in que puga haver-hi o les trobades de Copa del Rey que es juguen en l’Estadio de la Cerámica”, explica el president, que augura una temporada il·lusionant en disputar la UEFA Champions League.

“Hem preparat una campanya d’abonaments nova i adaptada als diferents necessitats dels nostres aficionats. D’una banda, tenim un abonament que servix per als 19 partits de lliga i, per un altre, un abonament més complet, en el qual a més de LALIGA, entrarà la fase de grups de la Champions League, a més del play-in que puga haver-hi o els partits de Copa del Rey que és juguen en l’Estadio de la Cerámica”, explica el president, que augura una temporada il·lusionant a disputar la UEFA Champions League.

A més, Fernando Roig s’ha dirigit als abonats del club groc: “Enguany l’abonament és més atractiu que mai. Esperem que siga molt demandat, però sempre mantenint la prioritat als abonats de l’any anterior, els que ens han acompanyat fins ara. Només farem nous abonaments si queden places lliures una vegada concloga la fase de renovació”.

Finalment, el president ha destacat diverses dades que posen de manifest la salut i la fidelitat de la massa social grogueta, a més de la competitiva proposta de la campanya d’abonaments:

  • El 85% dels abonats seran VYP Or perquè han faltat a un màxim de quatre partits en tota la temporada 2024/25.
  • L’assistència mitjana és de 18.600 espectadors, la millor xifra de la història de l’Estadio de la Cerámica
  • Els abonaments més econòmics dels equips que juguen a Europa: preus d’entre 6 i 12 euros per partit, incloent-hi la Champions.

A partir del dimecres 25 de juny comença la campanya d’abonaments i els abonats podran renovar la seua passada en línia fins al 12 de juliol.

Compartir.

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.