Punt insuficient davant el CF Intercity (0-0)
Punt insuficient davant el CF Intercity (0-0)

El Villarreal B, superior al seu rival, va gaudir d’oportunitats per a guanyar el partit

Villarreal B i Intercity es van repartir els punts en el partit disputat durant la vesprada del divendres en el Mini Estadi que obria la jornada 33 de la Primera RFEF. Un empat que no deixa satisfet a cap dels dos equips. Els grocs van gaudir de grans oportunitats per a sumar els tres punts, mes no van aconseguir superar a la poblada defensa alacantina i a l’entonat porter rival.

El Villarreal B va eixir bé al partit. Tant que en el minut 4 donaria el primer esglai al meta visitant per mediació de Rodri Alonso, que, després d’una bona jugada individual de Quintero, colpejava amb la seua cama dreta una pilota que desviaria un defensor a córner.

El domini per part dels pupils de Miguel Álvarez va ser clar durant el primer quart d’hora. L’Intercity, en una situació crítica en la classificació, es veia obligat a defendre prop de la seua àrea i incapaç d’eixir amb la pilota controlada davant l’afany groc.

No obstant això, el conjunt alacantí va començar a desperezarse sobre el verd del Mini Estadi i, en el rebutge d’un córner, arribaria la seua primera i pràcticament única ocasió de la primera part amb un zurdazo de San Emeterio dins de l’àrea que empomaba fàcilment Iker Álvarez.

El gol se li resistia a un Mini Submarí que en el minut 38 veia com li negaven el 1-0 amb una triple ocasió. Tant Quintero en primera instància com Rodri i Joseda posteriorment es topaven amb algun defensor o amb el meta de l’Intercity en el seu intent per obrir la llanda.

Al descans Villarreal B i Intercity empataven a zero gols.

Millor l’Intercity en l’inici de la segona part. Els alacantins van fer valdre el seu poder a pilota parada i van posar en destrets a la saga groga.

La resposta del Villarreal B arribaria en les botes d’Etta Eyong. El camerunés, en el minut 58, s’atrevia amb tir potentíssim que es quedava molt prop de l’esquadra dreta. Era el gol de la jornada.

El Villarreal B gaudiria de la seua ocasió més clara del partit en el minut 79. La defensa rival entregava incomprensiblement la pilota a Facu Viveros dins de l’àrea xicoteta, l’argentí li la cedia a plaer a Requena i l’andalús la manava per damunt del travesser. Se li perdia una gran ocasió al Mini Submarí per a posar-se per davant.

Ho va intentar fins al final l’equip de Miguel Álvarez, que va donar entrada a Slavy en el tram final per a trobar el gol sobre la botzina, però no va poder ser.

Finalment, Villarreal B i Intercity van firmar un empat insuficient per als dos equips en el Mini Estadi.

El pròxim partit del Villarreal B tindrà lloc el diumenge 27 d’abril, quan s’enfronte al Real Murcia a partir de les 17.30 hores en l’Estadi Enrique Roca en la jornada 34 de la Primera RFEF.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.