El exguardameta groc comença la seua marxa com a entrenador amb el Juvenil A del Villarreal CF
El Villarreal CF ha aconseguit un acord amb Pepe Reina perquè es faça càrrec del Juvenil A a partir de la pròxima temporada 2025/26.
José Manuel Reina Páez (Madrid, 31 d’agost de 1982), després de penjar els guants aquest passat mes de maig, afronta ara un nou repte en la Cantera Grogueta, on el exguardameta internacional començarà la seua marxa com a entrenador del Juvenil A en Divisió d’Honor.
Llegenda grogueta i internacional
Pepe Reina va fitxar pel Villarreal CF als seus 20 anys procedent del FC Barcelona, convertint-se en una peça fonamental del Submarí Groc, entre 2002 i 2005. En aquesta primera etapa, la seua estada al Villarreal CF va estar repleta de grans èxits com la consecució de dues Copes Intertoto i la històrica classificació a la UEFA Champions League.
Després d’una extensa i exitosa carrera per alguns dels clubs més prestigiosos del continent com Liverpool o Bayern, Reina tornava al Submarí 17 anys després, en la temporada 2022/23 per a tornar a defensar la porteria eixa i la següent campanya, arribant a aconseguir els 191 partits amb l’elàstica groga en les seues quasi cinc temporades en el club.
A més, en el 2022/23, Pepe Reina va sumar el seu partit número 1.000 com a professional al Villarreal-Cádiz. Davant aquesta fita, el club va mostrar el seu afecte al porter en els prolegòmens del partit desplegant una espectacular lona en la preferència de l’Estadio de la Cerámica en la qual s’apreciava, al costat d’una foto seua, la xifra de partits disputats en la seua exitosa carrera.







