Pape Gueye ja és groguet!
Pape Gueye ja és groguet!

El futbolista senegalés arriba lliure i firma amb el Villarreal fins a 2028

El Villarreal CF ha arribat a un acord amb Pape Gueye perquè el futbolista franc-senegalés defenga l’elàstica grogueta per a les quatre pròximes campanyes, fins al 30 de juny de 2028.

El nou migcampista groc està citat el 8 de juliol per a sotmetre’s a les proves mèdiques i d’esforç, prèvies a l’inici de la temporada. El dijous 11 de juliol completarà amb els seus nous companys el primer entrenament en la disciplina groga als ordes de Marcelino García Toral.

Pape Gueye, reforç per a la medul·lar groga

Pape Alassane Gueye (Montreuil, França, 24 de gener de 1999) és un futbolista francés nacionalitzat senegalés que actua com a migcampista de tall defensiu. La seua tècnica, gran capacitat de recuperació, agressivitat en els dols i desplegament físic convertixen a l’internacional amb el Senegal en un jugador molt complet.

El jugador franc-senegalés va fer els seus primers passos en el futbol professional de la mà del Le Havre AC, on va jugar des de la temporada 2016/17 fins a la 2019/20. Llavors va fitxar per l’Olympique de Marsella, últim club en el qual ha jugat abans d’arribar lliure al Villarreal. En el quadre marsellés ha jugat des de la temporada 2020/21 fins a la temporada 2023/24, en l’inici de la qual va coincidir amb Marcelino quan el gijonés dirigia al conjunt francés.

Per si no fos prou, Gueye ja té experiència en el futbol espanyol. Durant la temporada 2022/23, el polifacètic migcampista va jugar la segona part de la campanya al Sevilla FC. En el quadre sevillà, a més de deixar grans sensacions, va disputar un total de 16 partits i va anotar un gol.

Gueye, fix i capital en la Selecció del Senegal, compta amb una Copa Àfrica en el seu palmarés que va conquistar amb els Lleons de Teranga en l’edició de l’any 2021 disputada a Camerun.

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.