

L’entrenador del Villarreal B, optimista tot i previngut abans de rebre el Reus
L’entrenador del Villarreal B, Paco López, s’ha mostrat optimista de cara al partit de demà contra el Reus Deportiu al Miniestadi de la Ciutat Esportiva (17.00 hores, Villarreal CF Live). “Estic segur que davant el Reus donarem la cara i farem un gran partit”, ha comentat.
S’enfronten els dos primers classificats del grup III de Segona Divisió B. De fet, Paco López adverteix del potencial del Reus: “És un equip potent, amb davanters amb una gran experiència. El Reus s’arma molt bé i és difícil desordenar. És un conjunt molt equilibrat que ataca bé i defensa bé”.
Segons Paco López, el duel es decidirà per detalls: “Al final aquest tipus de partits tan igualats es defineixen per detalls. L’equip que s’equivoqui menys i sobretot el que siga més eficaç en les àrees es portarà el partit”.
Paco López no podrà comptar amb Alfonso, Peris, Felipe i Franco Acosta, tots ells per lesió. “Aquest partit no serà decisiu ni molt menys. Si guanyem nosaltres donaríem un pas important, però no definitiu i si guanyen ells encara quedarien 30 punts i el futbol pot donar moltes voltes”.







