“No hem d’oblidar d’on venim”
“No hem d’oblidar d’on venim”
ACF FOTOGRAFÍA

Paco López parla en exclusiva del radical gir del Villarreal C



El programa oficial del Submarí, ‘Villarreal CF TV’, ha entrevistat en exclusiva a l’entrenador del Villarreal C, Paco López, un dels grans artífexs de la impressionant reacció del segon filial groc, que ha abandonat la zona de descens per a col·locar-se en les últimes setmanes en la zona mitjana de la classificació. El preparador groc va animar als seus a no marcar-se objectius i a mantenir l’ambició, encara que sense oblidar d’on ve l’equip. “És cert que els números són d’equip de promoció d’ascens, però la realitat és que ho hem passat molt mal perquè hem estat moltes setmanes en descens. El més important és la reacció dels xavals, que ha sigut fenomenal. Una de les primeres coses que vam fer va ser posar una classificació nova a partir d’eixa setmana i l’anem actualitzant cada setmana en el vestuari. Queden encara nou jornades, 27 punts, queda molt i cal continuar en aqueixa línia. Cal ser ambiciosos i el missatge en el vestuari és que és important que la gent jove el siga, però sense oblidar-nos d’on venim. Volem centrar-nos i el missatge és que arribe el diumenge i el futbolista competisca sense pensar en res més. No m’agraden pensar en aqueixos objectius a llarg termini i crec que ens desviaríem del camí que hem portat fins ara si ens els marcàrem”.

A més, el tècnic valencià va destacar la càrrega de treball psicològic que ha dut a terme amb una plantilla al que se li ha exigit treball i esforç. “Ens trobem un equip anímicament molt tocat, lògicament per la dinàmica que portava l’equip. És complicat gestionar un vestuari en eixa situació perquè es dubta molt quan no arriben els resultats. El primer que vam fer va ser intentar potenciar aqueixa autoestima del jugador. A partir d’ací, el de sempre, el treball diari, que l’equip creguera en si mateix i màxim esforç. En aqueix sentit estem molt contents i els resultats a poc a poc han anat arribant”.

López va explicar que una de les claus va ser millorar l’amor propi d’una plantilla jove i poc acostumada a veure’s en situacions d’aquest tipus, per la qual cosa va voler felicitar al seu equip per la reacció: “Hem treballat molt pujar l’autoestima de cada jugador. En l’equip hi ha gent de molt talent, però molt jove i que mai s’havia vist en una situació com eixa: en què en la jornada 14 estigueren cueres i a set punts de la salvació. L’aspecte psicològic en aqueixos casos influeix molt i donar aqueix plus de rendiment no era fàcil d’aconseguir i crec que cal felicitar als futbolistes per eixe esforç”.

 

{mp4remote}https://www.villarrealcf.es/media/com_webplayer/pacolopez20marzoweb.mp4{/mp4remote}
Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.