El tècnic groc augura un matx igualat davant un rival agressiu que exigirà la millor versió dels groguets (dissabte, 16.15h)
L’entrenador del Villarreal, Marcelino García Toral, ha comparegut davant els mitjans de comunicació per a analitzar la prèvia del pròxim partit davant el Deportivo Alavés, corresponent a la jornada 27 de LALIGA EA Sports, que es jugarà este dissabte, a partir de les 16.15 hores, en Mendizorroza.
Els groguets arriben al partit després d’una setmana sense competir a causa de l’ajornament de l’últim compromís davant el RCD Espanyol. “Ens hauria agradat competir este dilluns. Sens dubte. Ara venim sense competir en 15 dies i caldrà veure com ens afectarà. Encara que si no fem un bon partit no direm que eixe és el motiu. Hem de centrar l’esforç a guanyar el partit contra l’Alavés”, raona Marcelino.
Respecte al partit, el tècnic asturià ha advertit de la igualtat que hi ha en la categoria i sobre les virtuts d’un Alavés molt perillós en Mendizorroza: “És molt difícil guanyar un partit a qualsevol equip. Ho vam veure l’última jornada. No va perdre cap equip de baix. Els resultats estan sent molt ajustats. Per això, hem de tindre el màxim respecte i valorar la dificultat de cada partit. Sabem que anem a un camp molt complicat, en el qual han merescut més punts dels que han sumat. Ens posaran en dificultats, amb la pressió i les transicions”.
En la mateixa línia, el tècnic ha subratllat que el dol requerirà la màxima exigència per als groguets: “Ens exigiran molt. Venen d’aconseguir un empat valuós a Mallorca. Serà un partit supercomplicat davant un rival que ens incomodarà segur. És perillós i es juga molt. Hem de donar el màxim nivell en totes les fases del joc i tractar d’estar encertats en les àrees”.
A continuació, es pot veure la roda de premsa completa de Marcelino García Toral prèvia al partit davant el Deportivo Alavés:







