El tècnic del Villarreal CF ha destacat la importància de millorar els registres com a local en la segona volta
L’entrenador del Villarreal CF, Marcelino García Toral, ha comparegut este divendres davant els mitjans de comunicació per a analitzar la prèvia del partit davant el Real Valladolid, corresponent a la jornada 22 de LALIGA EA Sports, que se celebrarà este dissabte, a les 16.15 hores, en l’Estadio de la Cerámica.
“No pensem més enllà del Real Valladolid. Volem sumar tres punts i referendar la dinàmica de l’equip. No creiem que vaja a ser senzill. Volem contrarestar al Real Valladolid i trobar el nostre màxim rendiment. Això em motiva i m’ocupa. Només pensem en això: en el pròxim partit. Volem demostrar millors números en la segona tornada a casa. Venim d’una victòria bona a casa amb un gran joc i un bon empat en un camp molt complicat com el de l’Atlético de Madrid. Ara volem reafirmar-nos per un equip fort a casa”, ha explicat el tècnic asturià en referència al pròxim desafiament de lliga del quadre groc.
En la mateixa línia, Marcelino García Toral preferix no mirar el calendari i anar partit a partit: “Anem d’un en un. No mirem les següents partits. No ens fixem en el calendari. Sabem que cada matx és un món i per a guanyar-lo intervenen molts factors: jugar bé o tindre encert. Hem d’estar concentrats i mantindre el respecte i la humilitat. Respectar al rival és respectar als nostres propis valors. Hem de fer això contra el Valladolid, intentar guanyar i després ja pensar en els següents”.
D’altra banda, l’entrenador del Villarreal CF ha llançat un missatge per a l’afició grogueta, a la qual emplaça demà a animar a l’equip en La Cerámica: “Intentem que vinguen i gaudisquen del nostre joc. Com sempre, els demanem el seu suport. Quan estan amb nosaltres, tot és més fàcil. Volem donar un gran nivell i que valoren el nostre esforç per guanyar”.
Quant al debat en la porteria, Marcelino ha assegurat que confia plenament en els dos porters de l’equip: “He decidit qui jugarà, però ells encara no ho saben. Més o menys ho tinc clar. Diego estava bé i Luiz ha anat de menys a més. Confiem en els dos. Això és el més important. Quan confies en ells, la sensació és de seguretat, jugue qui jugue”.
Finalment, Marcelino ha valorat la decisió d’Álex Baena de quedar-se en el Villarreal CF malgrat la milionària oferta arribada de l’Aràbia Saudita: “Quedant-se demostra que té ambicions esportives i personals altes. Té amor per este club. Pel seu Villarreal, l’equip amb el qual va arribar amb 11 anys. Porta tota la seua vida ací. No sols ha valorat els diners. Sinó tot el que envolta a la seua vida i a este club. És un xic molt madur, amb un gran cor, intel·ligent i amb unes virtuts personals i professionals molt diferents al que es pot pensar fora. Té caràcter jugant perquè és guanyador, però és un xic que mereix molt la pena”.







