

La RFEF ha donat a conéixer hui el calendari de la Primera Divisió Femenina i el Villarreal Femení ja coneix als seus rivals
El Villarreal Femení ja coneix el seu calendari de la nova Lliga Professional de Futbol Femení (LPFF) per a la temporada 22/23 després del sorteig realitzat hui per la Real Federació Espanyola de Fúbol (RFEF). Cal destacar que la RFEF s’ha vist obligada a generar un nou calendari degut a dos errors en els números extrets en el sorteig.
D’aquesta manera, el conjunt de Sara Monforte, que afronta la seua segona temporada en la màxima categoria, iniciarà el campionat a la Ciutat Esportiva Miralcamp contra el Real Madrid. El partit, amb data i horari per determinar, està previst per al cap de setmana de l’11 de setembre.
Els derbis davant el Valencia CF tindran lloc en les jornades 7 (30 d’octubre de 2022) i 16 (25 de gener de 2023), mentre que els derbis contra el Levante UD se celebraran en les jornades 14 (8 de gener de 2023) i 25 (16 d’abril de 2023).
Les groguetes posaran fi a la competició de lliga a domicili davant l’Athletic Club el cap de setmana del 21 de maig de 2023.
Si vols conéixer el calendari al complet, punxa en l’enllaç: Calendari Primera Divisió Femenina 22-23







