La millor parada de María Sanjuán
La millor parada de María Sanjuán
||||||

La portera groga és infermera i lluita per detindre al COVID-19 a l’Hospital La Fe de València

La portera del Femení A María Sanjuán ha penjat temporalment els guants per a enfundar-se la bata blanca i centrar tots els seus esforços a salvar vides. La jugadora groga és infermera a l’Hospital La Fe de València, una de les milers d’heroïnes que estan treballant sense descans al nostre país per a guanyar-li la batalla al COVID-19.

María Sanjuán reconeix que les últimes setmanes de treball a l’hospital han sigut especialment dures: “Tant psicològica com físicament, els sanitaris no estàvem preparats per al que estàvem vivint. Ens hem hagut d’adaptar a aquesta nova situació. Estem responent bé i frenarem la corba”.

La portera groga ha mostrat la seua satisfacció per la inestimable labor que estan fent els sanitaris de tot el país: “Estem molt orgullosos del nostre treball. No crec que siguem herois. Aquesta és la nostra professió i ens devem a ella. Fem tot el que podem”.

Malgrat no disposar de molt de temps per a pensar en futbol, Sanjuán espera amb ganes el moment de tornar als terrenys de joc: “Amb el treball a penes tinc temps per a pensar, però sí que és cert que quan arriba la vesprada tinc moltes ganes d’anar a entrenar i estar amb les meues companyes. Els envie molta força, els demane que es cuiden molt i que es queden a casa. En un temps tornarem a trepitjar el verd, a celebrar gols i a guanyar partits”.

Dona-li al play i coneix l’encomiable labor de la portera ‘grogueta’!

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.