El Villarreal repartirà 20.000 aplaudidors enfront dels navarresos i finançarà els autobusos per a animar al Submarí en Montilivi
El Villarreal CF està immers en la lluita per ser equip de Champions League la pròxima temporada i necessita més que mai la calor de la seua afició per a aconseguir este il·lusionant objectiu. Per això, el club ha preparat una sèrie d’activacions perquè els seus seguidors porten en volandas al Submarí en els dos pròxims partits de lliga enfront d’Osasuna i Girona.
Un total de 20.000 aplaudidors per a rebre a Osasuna
De cara al partit d’esta setmana davant els navarresos, el Villarreal CF repartirà un total de 20.000 aplaudidors per les graderies de l’Estadio de la Cerámica per a ajudar l’afició a crear un ambient espectacular que vaig esperonar als grocs a aconseguir el triomf davant Osasuna este dissabte en el dol corresponent a la jornada 34 (16.15h).
Desplaçament en bus gratuït a Girona
Per a l’enfrontament a domicili davant el Girona, el club groc finançarà el desplaçament amb autobús als aficionats que compren la seua entrada per a animar a l’equip de Marcelino García Toral el dissabte 10 de maig, a les 18.30h, en Montilivi.
- L’Agrupació de Penyes del Villarreal CF gestionarà directament la venda de localitats i la inscripció gratuïta als autobusos a través de la seua pàgina web.
- El preu de les entrades és de 35 euros.
- La venda serà exclusiva per a abonats, peñistas, simpatitzants i els seus respectius acompanyants.
- El termini de venda d’entrades començarà este dijous 1 de maig i romandrà obert fins al dimarts 6 de maig o fins a esgotar existències.
Horaris dels autobusos
Els autobusos partiran el dissabte 10 de maig, dia del partit, a les 7.00 hores des del carrer Bassa d’Insa, al costat del CEM Pau Francisco Torres. El retorn a Vila-real està previst després de la trobada en Montilivi.
Compra la teua entrada sense desplaçament a la Tenda de l’Estadio de la Cerámica
Els aficionats que solament desitgen adquirir la seua entrada per al partit davant el Girona i no vulguen viatjar en els autobusos gratuïts hauran de comprar la seua entrada a la Tenda Oficial de l’Estadio de la Cerámica. L’horari de la Tenda de l’Estadio és de dilluns a dissabte, de 10.00 a 20.00 hores i diumenges, de 10.00 a 14.00 hores.







