La #CanteraGrogueta tira el teló a un 2019 de somni
La #CanteraGrogueta tira el teló a un 2019 de somni
||||

El futbol base groc ha signat un any plagat d’èxits i moments per al record

La #CanteraGrogueta s’acomiada d’un any replet d’alegries. Diversos ascensos de categoria, títols de lliga i sobretot gols i més gols. Els diferents equips ‘groguets’ han protagonitzat inesborrables moments durant el transcórrer d’un any per al record. A més, múltiples jugadors del futbol base groc han portat a la Selecció Espanyola al més alt en les seues respectives categories. El doblet històric del Juvenil A, el triple ascens dels equips femenins, la gran temporada del Villarreal B, els campionats de lliga de l’Infantil A, de l’Aleví A i del Benjamí A i la creació de la Villarreal Academy.

Doblet històric del Juvenil

El Juvenil A va signar un any excel·lent per a la Cantera Grogueta. El conjunt de Miguel Ángel Tena va aconseguir un doblet històric, en proclamar-se campió del Grup VII de la Divisió d’Honor i de la Copa del Rei Juvenil. Guanyar per primera vegada el campionat coper va ser la guinda a una campanya quasi perfecta. Els grocs van superar amb solvència en la final de la Copa del Rei al Atlético de Madrid per 3-0. Els gols van ser obra de Jorge Galdón per partida doble i de Fernando Niño. Per si no fos prou, els ‘groguets’ van acariciar el triplet, en caure en la final de la Copa de Campions davant el Reial Saragossa després de la loteria dels penals.

L’Aleví A triomfa a Miami

L’Aleví A va realitzar una magnifica campanya en la qual van aconseguir el campionat de Super Lliga Aleví. La regularitat va ser la clau del seu èxit, 27 victòries en 30 partits i una única derrota, sumant un total de 83 punts que els va servir per a alçar-se amb el títol. El màxim realitzador del campionat va ser ‘groguet’. David Beltrán va anotar 27 dianes per a aconseguir el premi de golejador de la categoria.

El conjunt aleví també va sumar al seu palmarés la Villarreal Yellow Cup Miami, que va aterrar en terres de Florida per primera vegada. Davant l’expectació de més de 3.000 assistents, el Submarí Groc va derrotar en la final al Nova York Red Bull per 2-1. L’equip ‘groguet’ va guanyar un torneig que, impulsat pel club amb suport de LaLiga, va convertir a Miami durant un cap de setmana en l’epicentre del futbol base nord-americà. A més, el talentós equip groc va signar una meritòria actuació en les diferents edicions de LaLiga Promises.

El Benjamí A va complir les expectatives

El Benjamí A va aconseguir el títol de campió de la SuperLiga Benjamí en un ajustat campionat que va competir fins a l’últim moment davant el Levante UD. Com a colofó a la seua gran temporada, el conjunt ‘groguet’ també va guanyar la Costa Girona Cup, en véncer en la final al Deportivo Miami per 3-1. Un altre dels equips grocs, el prebenjamí A també va alçar aquesta preuat trofeu en superar en la final per 6-1 al FC Racing Blanenc.

L’Infantil A, de rècord

L’Infantil A va realitzar un any per al record. La seua temporada va ser impecable, aconseguint el primer lloc de manera folgada. Els números parlen per si sols: 11 punts de distància amb el segon classificat, 100 punts, 33 victòries i solament una única derrota.

En la faceta anotadora, Juan Enrique Herrero va aconseguir ser el màxim golejador del campionat marcant la impressionant xifra de 49 gols en 34 partits disputats. A més, també es va situar en el tercer escaló del podi dels realitzadors un altre jugador ‘groguet’, Unax Del Capellà, que va marcar 26 gols.

Un nou ‘play-off’ per al filial

El Mini Submarí es va classificar per segona vegada consecutiva per al ‘play-off’ d’ascens a Segona Divisió. L’equip dirigit per Miguel Álvarez va realitzar una destacada temporada regular quedant en tercera posició del Grup 3 de la Segona Divisió B amb 62 punts. A causa d’aquest magnífic rendiment, diversos jugadors importants com Samu Chukwueze, Manu Morlanes i Xavi Quintillà es van unir a la dinàmica del primer equip, disputant minuts i comptant amb la confiança de Javi Calleja.

El filial groc va ser líder de la categoria de bronze del futbol espanyol durant onze jornades, encara que no va poder mantindre aquest nivell en la fase d’ascens. El segon equip del Villarreal CF va caure en primera ronda davant la UD Melilla. Pese l’eliminació, els joves jugadors ‘groguets’ van competir fins a l’últim minut de la temporada, oferint una excel·lent imatge.

El COTIF més ‘groguet’

Quatre canterans del Villarreal CF es van proclamar campions del COTIF celebrat a L’Alcúdia. Iván Morante, Álex Baena i Diego Collado ho van fer amb Espanya Sub-20, mentre que Aixa Salvador va alçar el trofeu amb Espanya Sub-19. Álex Baena va marcar en la gran final i posteriorment va ser guardonat amb el premi a millor jugador del torneig.

Per si no fos prou, Baena i Morante, mesos abans del torneig COTIF, es van adjudicar el Torneig Eslovàquia i la Copa Atlàntic amb la Selecció Espanyola.

Gelardo, mundialista amb Espanya Sub-17.

El juvenil Aitor Gelardo va ser convocat per Espanya Sub-17 per a disputar el Mundial celebrat al Brasil. El ‘groguet’ va realitzar un molt bon campionat i va aconseguir els quarts de final del torneig.

Triple ascens femení

La secció femenina del Villarreal CF va viure un any per al record. El Femení A, el Femení B i el Femení C van aconseguir un triple ascens que quedarà en la memòria dels aficionats ‘groguets’. El primer equip es va fer amb una plaça en l’acabada de fundar Primera B, el filial va aconseguir l’ascens a Segona Divisió i el tercer equip va ascendir a Primera Regional. Els excel·lents resultats collits durant el passat curs van posar de manifest la decidida aposta del club groc pel futbol femení.

Nerea Vicente alça el Trofeu de l’Atlàntic

L’exjugadora del Villarreal CF Nerea Vicente va ser convocada amb Espanya sub-17 per a disputar el Trofeu de l’Atlàntic, un dels majors campionats de seleccions en categories inferiors. La canterana groga va ser titular i va disputar 76 minuts de la gran final que la va enfrontar al combinat autonòmic de les Illes Canàries (4-1).

Naix la Villarreal Academy

El Villarreal CF va iniciar durant l’any 2019 un dels seus majors projectes internacionals, la implantació d’escoles de futbol en diferents països de tot el món. Sota el nom de Villarreal Academy, aquest nou projecte pretén formar jugadors de futbol a nivell mundial sota la reconeguda filosofia i metodologia de treball de l’entitat groga. En els últims mesos, el Submarí ha impulsat la creació de desenes d’acadèmies de futbol base repartides per tot el planeta.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.