

L’èxit d’aquest equip, dirigit per Marcos Merino, rau en la unió de tota la plantilla
L’Infantil A Roda és un dels equips base del Villarreal CF que més unió hi ha entre els jugadors. Marcos Merino és un dels entrenadors amb què compta l’equip que juga a la Lliga Autonòmica (nivell superior a l’edat dels integrants).
Malgrat l’edat de la plantilla, l’entrenador de l’Infantil A Roda destaca la responsabilitat de tot el grup i pensa que van a tenir un futur molt prometedor: “És un grup que qualsevol repte que se’ls planteja són capaços de superar-lo. Com més difícil és el partit, millor responen”.
Els joves grocs es mantenen sisens a la Lliga Autonòmica. Aquest èxit ha estat possible gràcies a l’entrega de tots els jugadors, el talent individual i sobretot, a la bona relació i companyonia que hi ha entre ells. Marcos Merino ha comentat quin és l’objectiu principal de l’equip: “Que tinguen capacitat de valorar al company. És el primer camí per ser humil”.
Per conèixer millor a aquest equip tan sols cal punxar en les pestanya de vídeo s’adjunta a aquest reportatge i gaudir del reportatge realitzat pel programa de televisió Cantera Grogueta.







