

Pere Roc II, Félix i Nacho van doblegar a Soro III, Pere i Monrabal al Trinquet de Vila-real (60-55)
La segona edició del ‘Trofeu Villarreal CF’ de pilota valenciana ja té finalistes. Ahir, el trio format per Pere Roc II, Félix i Nacho van doblegar a Soro III, Pere i Monrabal al Trinquiet Salvador Sagols de Vila-real (60-55) i lluitaran pel títol divendres que ve.
La segona semifinal del campionat es va resoldre en l’últim joc (60-55) després que els sis jugadors completessen una enorme actuació.
La gran final del ‘II Trofeu Villarreal CF’ de pilota valenciana es disputarà el proper divendres 18 d’agost al Trinquet Salvador Sagols de Vila-real. S’hi s’enfrontaran Puchol II, Jesús i Carlos contra Pere Roc II, Félix i Nacho. L’espectacle està assegurat.
La competició reuneix els millors esportistes i s’està disputant al llarg d’aquest mes d’agost. Un torneig de prestigi que es realitza des de fa més de 20 anys i que, per segona vegada, és patrocinat per l’entitat groga. El Villarreal CF s’enorgulleix a ser partícip i col·laborar amb l’impuls d’un esport tradicional tan arrelat entre els valencians.







