

L’extrem val·lisoletà del Villarreal B va tornar als terrenys de joc després de quatre mesos lesionat
Iván Alejo mira al futur amb optimisme. L’hàbil extrem dret val·lisoletà va tornar el cap de setmana passat als terrenys de joc després de quatre mesos en el dic sec per lesió. Alejo va participar en la victòria del Villarreal B en el feu de l’Atlético Levante. “Estic molt bé. La veritat és que ja necessitava tornar a jugar. Han sigut quatre mesos molt difícils, però cal pensar en positiu i ara tot el que venja segur que serà bo”, ha comentat.
Per a Iván Alejo, aquesta llarga lesió li ha servit com a lliçó de vida: “La temporada va començar molt bé, però açò m’ha servit per a aprendre. He madurat com a futbolista i com a persona”.
Segons el veloç futbolista del filial groc, ara serà complicat entrar en l’equip titular dissenyat per Paco López: “L’equip està un nivell molt alt. Em va a costar una mica, però amb l’ajuda del cos tècnic i dels companys segur que aniré a més. L’important és arribar molt bé a l’última part de la temporada. El meu joc ho tenen pocs jugadors a dia de hui i açò em beneficia. Ara tant Leo Suárez com Alfonso estan a un nivell superior i he d’esperar”.
Quant al futur de l’equip, Iván Alejo es mostra ambiciós: “L’equip està molt bé. Els afalacs no ens afecten. L’objectiu és ascendir i anem a donar-ho tot per aconseguir-ho. Encara no hem aconseguit res. Si seguim així els resultats seran molt bons. Anem a anar a per l’ascens fins al final”.
Finalment, Alejo va analitzar al rival del Villarreal B d’aquest cap de setmana. L’Alcoyano visitarà el Mini Estadi de la Ciutat Esportiva aquest diumenge a partir de les 12.00 hores (Televisión de Castellón Mediterráneo i Villarreal CF Live): “Tinc mals records de l’Alcoyano perquè va anar el meu últim partit abans de lesionar-me. És un dels equips més forts de la categoria, però solament hem concedit dos empats a casa i volem seguir així”.







