El grauer, patrocinat pel Villarreal, continua imparable i gana a Dittelbach i Koreng
El jugador de vòlei platja Pablo Herrera, patrocinat pel Villarreal CF, camina amb pas ferm en el Campionat d’Europa de Càller (Itàlia). El grauer i el seu company, Adrián Gavira s’han classificat per a disputar els quarts de final del torneig continental després de vèncer als alemanys Dittelbach-Koreng [19] per un marcador final de 2-0 (21-18 i 21-10).
En quarts de final espera als actuals campions d’Europa una altra parella alemanya, la formada per Walkenhorst-Windscheif [13], a la qual ja es van enfrontar en la fase de grups i van guanyar per un ajustat 2-1 (21-17, 23-25 i 15-12).
El jugador castellonenc ha explicat que el primer set “ha sigut molt complicat perquè anaven per davant i amb el vent en contra nostra es feia més dur remuntar, però ho hem aconseguit i després en el segon set s’han enfonsat”. El partit entre espanyols i alemanys es disputarà a partir de les 15.30 hores. “A veure demà quin dia ix amb el vent, que està marcant la competició”, conclou Herrera.