

El tècnic del Submarí va destacar el “bon nivell” del seu equip
Marcelino García Toral va fer balanç de l’empat enfront de l’Athletic Club i va destacar el lliurament i l’esforç dels seus futbolistes. “Hem jugat un partit molt seriós, amb molta intensitat i compromís dels jugadors. Sabíem que ens enfrontàvem a un rival molt difícil que sempre exigeix rendir a alt nivell. Penso que hem desenvolupat un bon nivell de joc, fins i tot superior al rival. Fins al moment de l’expulsió hem tingut el partit més o menys controlat”.
“Ha estat una llàstima no haver aconseguit els tres punts a casa perquè havíem aconseguit encaminar el partit des de l’inici de la segona part. L’Athletic ens ha presentat cara però hem aconseguit generar ocasions i, el més important, no ens han generat ocasions, ni tan sols quan estàvem jugant amb deu. Estic orgullós i tremendament satisfet del rendiment de l’equip. *Jugabamos contra un bon rival i hem aconseguit competir del teu al teu. 11 contra 11 hem estat superiors al rival, és una pena que mancant 7 minuts hàgim perdut dos punts en una jugada que havíem previst com a perillosa”, ha comentat el tècnic groc pel que fa a l’actuació del Vila-real enfront d’un rival directe com l’Athletic.
Per al tècnic del Submarí “És important seguir treballant per aconseguir estar el més amunt possible a final de temporada. L’equip té clar la direcció a seguir i cal continuar treballant”.







