Espanya és made in Miralcamp
Espanya és made in Miralcamp

Un centenar de jugadors de la pedrera de 15 comunitats autònomes i 27 províncies diferents resideixen a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza

La Ciutat Esportiva del Villarreal és el bressol de nombroses promeses del futbol espanyol i mundial. Allí es van forjar talents que hui enlluernen en els primers equips del Submarí competint en LaLiga i a Europa com Yeremy Pino, Nico Jackson, Samu Chukwueze o Manu Morlanes i molts d’ells, com Álex Baena, Diego Collado, Sergio Lozano o Antonio Pacheco, que van complir tota l’etapa de residència, des dels 12 fins als 18 anys.

De fet, al Villarreal C, el segon filial groguet, juguen diversos futbolistes que van passar tota la seua adolescència a Miralcamp com Jorge Pascual, que va debutar recentment amb el primer equip a Turquia, Sergio Hinojosa o Álex Jiménez, entre altres. A més, dos dels porters del Mini Submarí, Iker Álvarez i Filip Jorgensen, habituals en les convocatòries del primer equip, també van passar per la llar de la Ciutat Esportiva.

Ara, es continuen forjant nous talents en la Pedrera Grogueta que resideixen a Miralcamp. Aproximadament un centenar de jugadors de fins a 15 comunitats autònomes i 27 províncies diferents formen la xicoteta família grogueta.

Màlaga, una mina de talent per al Submarí

Fins a 11 jugadors de la província de Màlaga conviuen en la residència, entre els quals destaquen els juvenils Caden McLoughlin, internacional amb les categories inferiors de la República d’Irlanda malgrat ser nascut a la Costa del Sol o Óscar Gallardo, entre altres.

A la província andalusa li segueix Alacant, d’on van arribar un total de nou jugadors a la residència, com ja van fer el callosí Pacheco (Villarreal B) i l’il·licità Hinojosa (Villarreal C), que van donar recentment el pas a la vida autònoma en els seus habitatges. En el Juvenil A, milita Pablo Navarro, mentre que el Juvenil B compta amb dos alacantins en les seues files, David Pastor i Marcos González.

Per part seua, Granada i Múrcia, amb set jugadors cada província, acaben de formar el podi de la residència de la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza. El granadí Víctor Moreno és el màxim exponent de la seua província a Miralcamp, competint en Divisió d’Honor amb el Juvenil A i sent internacional Sub-18 amb La Roja. La representació de la Regió de Múrcia com a internacional la protagonitza Dani Budesca, una altra de les perles de la Pedrera Grogueta.

Les úniques regions sense joves promeses en la residència són Extremadura i La Rioja, a més de les ciutats autònomes de Ceuta i Melilla. No obstant això, la Pedrera Grogueta sí que compta amb el talent extremeny de Joaquín Saavedra ‘Bachu’ en el Juvenil A.

Compartir.

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.