Esforç sense recompensa davant l’FC Barcelona (0-2)
Esforç sense recompensa davant l’FC Barcelona (0-2)

El Villarreal li competix al líder malgrat quedar-se en inferioritat numèrica durant més de 50 minuts

El Villarreal CF va caure davant l’FC Barcelona (0-2) en l’Estadio de la Cerámica. Els grocs van competir i fins i tot van generar més ocasions que el líder de LALIGA EA Sports, malgrat jugar en inferioritat numèrica durant més de 50 minuts. Els hòmens de Marcelino van fer un gran esforç físic, que no es va poder veure recompensat puntuant davant els culers. L’expulsió de Renato Veiga en la primera mitat va ser una llosa massa pesada per als de casa, malgrat la seua gran actitud i sacrifici sobre el terreny de joc.

El Villarreal afrontava el seu últim partit de 2025. Els groguets rebien al FC Barcelona, líder de LALIGA EA Sports, davant la seua afició. Un gran partit per a acomiadar l’any en gran en l’Estadio de la Cerámica.

L’equip de Marcelino arribava a este estimulant encontre de lliga davant el quadre blaugrana després de l’ensopegada copera i de no haver competit el passat cap de setmana per l’ajornament del xoc davant el Levante degut a l’alerta meteorològica que amenaçava el litoral valencià.

El Villarreal va entrar endollat al matx i va disposar de les primeres oportunitats. Als dos minuts, Nicolas Pepe va acariciar el 1-0 amb una rematada de cap amb el qual va culminar una transició conduïda per Moleiro i propiciada per un desajustament en la defensa culer.

Abans del minut 10, Ayoze també va tindre en les seues botes el primer gol de la vesprada. Primer, amb una rematada a un centre des de la dreta. I després després de rebre una bona passada de Moleiro després d’un error en l’eixida de pilota de l’equip visitant. En esta última, el de Tenerife va fer una retallada i va buscar el tir ras des de la frontal de l’àrea, que va detindre Joan García.

Com sol passar en els partits davant l’FC Barcelona, després d’un fantàstic inici del Villarreal, l’equip culer es va avançar en el marcador. Des del punt de penal, Raphinha va convertir el 0-1. El propi atacant brasiler va ser derrocat per Santi Comesaña després d’una imprecisió del Villarreal, que va fallar en intentar armar el contraatac i va deixar al Submarí descobert arrere.

Malgrat el dur colp en forma de gol culer, l’equip de Marcelino no va perdre la calma ni va alterar el pla de partit. En el minut 14, Raphinha va estavellar un fort tret des de la frontal de l’àrea en el travesser. I a partir de llavors, el Submarí va tornar a portar el domini de les ocasions. En l’equador del primer temps, Buchanan el va intentar amb una rematada creuada a un centre tibant de Sergi Cardona des del perfil esquerre.

Més tard va ser Nicolas Pepe el que va marrar una fantàstica oportunitat per a igualar el marcador. El costa-ivorià va enviar la pilota al travesser després d’una gran galopada pugnant amb Alejandro Balde. El col·legiat la va invalidar per fora de joc, però el futbolista groc semblava partir des de camp propi.

Tan sols uns minuts més tard, Buchanan no va tindre fortuna en una doble ocasió manifesta. El canadenc va fallar un mà a mà una cosa forçada davant Joan García, que va detindre la pilota però la seua parada va eixir rebutjada cap al futbolista groguet. La pilota es va passejar per la línia de gol, sense arribar a entrar, abans que ho traguera un defensa culer.

Tot va canviar en el minut 39, quan Javier Alberola va expulsar a Renato Veiga per una forta entrada a Lamine Yamal. El defensa lusità va arribar tard i va impactar al futbolista del FC Barcelona. Els groguets es van quedar amb un home menys. Un dur contratemps amb el qual bregar amb més de 50 minuts per davant i desavantatge en el marcador.

Els grocs van resistir amb un menys fins al temps de descans. Junts arrere i buscant el contraatac. Fins i tot van aguantar el 0-1 fins al minut 64, quan l’FC Barcelona va anotar el 0-2 per mitjà de Lamine Yamal. El davanter culer va rebre en el cor de l’àrea i va carregar un fort tret per a manar-la a la xarxa.

Els grocs no van llançar la tovallola i, malgrat comptar amb un home menys, van tindre opcions de retallar distàncies i tornar a ficar-se de ple en el partit. Primer, Moleiro va rebanyar una falta lateral, que va detindre Joan García. I després Rafa Marín es va topar de nou amb el porter català després de rematar un fantàstic centre de Parell. Una acció que posteriorment invalidaria el col·legiat per un supòsit fora de joc del defensa sevillà.

En el minut 75, Mikautadze va fallar davant Joan García. El georgià, que havia entrat minuts abans al terreny de joc, va superar en velocitat a Gerard Martín després de rebre un gran passe a l’espai de Moleiro. Es va plantar davant el porter culer, que va fer l’enèsima intervenció del partit.

El Submarí no va aconseguir fer un gol amb el qual ficar-se en el partit de cara als últims minuts i l’equip català, amb superioritat numèrica i havent obert la llanda des del punt de penal, va acabar emportant-se un partit que se’ls va posar molt de cara en La Cerámica.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.