

L’acte de presentació s’ha celebrat aquest migdia a l’Ajuntament de Les Alqueries
Un total de nou localitats de la Plana Baixa seran protagonistes d’Endavant Província en el pròxim partit de Lliga davant l’Athletic Club de Bilbao a El Madrigal (diumenge 20 setembre, 18.15 hores). La iniciativa, nascuda amb el ferm de promocionar el turisme a la província de Castelló, continua amb el seu exitós recorregut després de donar a conèixer a altres municipis i llocs de la província.
L’acte de presentació va tenir lloc aquest migdia l’Ajuntament de Les Alqueries i va comptar amb la presència del vicepresident del Villarreal CF, José Manuel Llaneza, de l’alcaldessa de les Alqueries, Esther Lara, de l’alcalde d’Artana, Enrique Vilar, de l’alcalde de Ribesalbes, César Pallarés, de l’alcalde de La Llosa, Ximo Llopis, de l’alcalde d’Eslida, Rafael Sorribes, del regidor de cultura, joventut i esport d’Alcúdia de Veo, José Carlos Villalba, del tinent alcalde de Sueras, José Calatayud, del tinent alcalde de Tales, Sergio Badenes, i del tinent alcalde d’Aín, Miquel Miravet.
Totes aquestes localitats aprofitaran el duel de Lliga per donar a conèixer els seus atractius turístics, gastronòmics, culturals i comercials. A més, fora de l’estadi del Madrigal s’instal·laran carpes en les que es repartirà material promocional i es farà una degustació amb productes típics de les localitats. Al descans del partit s’emetrà un espot al vídeo marcador i durant tota la setmana estarà a la web del Villarreal CF.







