

L’acte de presentació s’ha celebrat aquest matí en l’Ajuntament de Morella
La comarca dels Ports serà protagonista de Endavant Província durant el partit de Lliga contra el Córdoba CF del pròxim diumenge 19 d’abril (El Madrigal, 19.00 hores). La iniciativa nascuda amb el ferm propòsit de promocionar el turisme en la província de Castelló continua amb el seu exitós recorregut i el seu nou objectiu és promocionar als pobles situats a Els Ports, al nord de la província, ni més ni menys que 17 localitats: Morella, Forcall, Cinctorres, Portell de Morella, Castellfort, La Mata de Morella, la Todolella, Sorita del Maestrat, Olocau, Vallibona, Herbers, Villores, Palanques, Ares del Maestrat, Castell de Cabres, La Pobla de Benifassà i Vilafranca.
L’acte de presentació ha tingut lloc aquest migdia en l’Ajuntament de Morella i va comptar amb la presència del vicepresident del Vilarreal CF, José Manuel Llaneza, així com amb la de l’alcalde de la localitat, Ramsés Ripollés, i el president de la Mancomunitat Els Ports i alcalde de Forcall, Santiago Pérez.
Les localitats dels Ports aprofitaran el duel de Lliga per donar a conèixer els seus atractius turístics, gastronòmics, culturals i comercials. A més, fora de l’estadi El Madrigal s’instal·laran carpes en les que es repartirà material promocional i es realitzarà una degustació amb productes típics de les localitats. Al descans del partit s’emetrà un espot al vídeo marcador i durant tota la setmana estarà a la web del Villarreal CF.
Fins al moment les localitats promocionades per la iniciativa Endavant Província han sigut Vinaròs, Onda, Peníscola, la Vall d’Uixó, Borriana, Nules, Almassora, Vila-real, Benicarló, Sogorb, Navaixes, Altura, Castellnovo, Betxí, Vilafamés, La Pobla Tornesa, la Vall d’Alba, Cabanes, Borriol i Moncofa.







