

Un Villarreal B molt superior no aconsegueix superar a L’Hospitalet que va jugar amb un jugador de menys des del minut 37 per l’expulsió de Peque
El Villarreal B va igualar sense gols davant el CE L’Hospitalet en la Ciutat Esportiva, en un partit en el qual va anar clarament superior al conjunt visitant, que es va quedar amb un jugador de menys per l’expulsió de Peque en el minut 37 per doble cartolina groga, però no va estar del tot encertat en la definició. El filial groguet es va mostrar sòlid i centrat en el terreny de joc i va generar un gran nombre d’ocasions. Nahuel i Cámara, en l’eixida de la creació, van estar molt actius en l’atac i Juanto també es va moure per tot el front d’atac.
Després d’una primera part bastant igualada, encara que amb més matisos de domini groguet, després de la represa, va anar un setge constant. El Villarreal B va ser a per la victòria utilitzant totes les alternatives d’atac. Va arribar per bandes i també per passades entre línies. Però la falta de punteria i el porter rival Craviotto van aguantar el resultat fins al final. D’aquesta manera, el filial suma un punt que sap a poc i espera poder retrobar-se amb la victòria el cap de setmana vinent per a seguir somiant amb el playoff.
Fitxa tècnica
Villarreal B: Aitor Fernández; Blázquez, Diego Jiménez, Cristian Galas, Fran García; José Ángel, Sergio Marcos (Esteve, min.57), Felipe Alfonso (Borja Gómez, min.81), Cámara, Nahuel i Juanto (Jorge Ortí, min.69).
CE L’Hospitalet: Craviotto; Peque, Valentín, Lucas Viale, Moyano, Juan Manuel Viale, Haro (Hammouch, min.89), Pol, Iván Salvador (Carreño, min.41), Aridat (Pirulo, min.69) i Provencio.
Àrbitre: Guillermo Cuadra Fernández (Comitè Balear). Va amonestar als locals Nahuel i José Ángel; i als visitants Moyano i Craviotto. Va expulsar per doble cartolina groga a Peque (min.37).
Incidències: Partit corresponent a la jornada 29 del Grup 3 de Segona Divisió B, disputat en el Mini Estadi de la Ciutat Esportiva davant 1.500 espectadors.







