L’Infantil A, Aleví A, Aleví B Roda, Aleví C, Aleví D i Prebenjamí B han cantat el alirón aquesta temporada
Un total de sis equips de la Cantera Grogueta s’han proclamat campions de les diferents competicions domèstiques en les quals han participat en la present campanya 2024/25: l’Infantil A, l’Aleví A, l’Aleví B Roda, l’Aleví C, l’Aleví D i el Prebenjamí B.
L’Infantil A, compost íntegrament per jugadors de la generació del 2011, va certificar el campionat de la Lliga Autonòmica de la seua categoria el cap de setmana del 4 de maig després d’empatar 1-1 davant el Levante UD. D’aquesta manera, i mancant tres jornades per al tancament, el conjunt dirigit per l’exjugador groguet Marcos Gullón va aconseguir matemàticament el títol.
Els números de l’Infantil A, mancant disputar-se l’última jornada, són espectaculars i, a més, mantenint-se invictes. 29 victòries i 4 empats en 33 partits disputats, sumant un total de 91 punts, onze més que el segon classificat, precisament el conjunt granota. Així mateix, els grocs han marcat 107 gols i tan sols han encaixat 12. Un equip que no sols brilla en el col·lectiu, sinó també en el talent individual, perquè entre les seues files compta amb fins a quatre jugadors que han sigut convocats per la Selecció Espanyola Sub-14: Víctor Maestra, Pablo López, Gael Palomar i Aarón Ruiz.
L’Aleví A també ha signat una brillant campanya. El conjunt dirigit per Juanma Blasco es va proclamar campió de la Lliga Preferent de 2n any en la penúltima jornada, després d’imposar-se per 4-2 al Valencia CF en un dol directe pel títol.
El seu balanç en la competició autonòmica ha sigut de 9 victòries, 1 empat i una única derrota, sumant un total de 28 punts, quatre més que el segon classificat. A més, els grocs han anotat 33 gols i han encaixat únicament 10. Ara, l’Aleví A se està preparant per a disputar el XXXII Torneig Nacional ASCALE LALIGA FC FUTURES, el prestigiós torneig de futbol formatiu que es disputarà en l’Estadio de la Cerámica entre el 6 i el 8 de juny.
Per part seua, l’Aleví B Roda, mancant dues jornades per a acabar la competició en Primera FFCV de 2n any (Grup 1), ha confirmat la seua hegemonia en la categoria amb 67 punts en el seu haver (22 victòries i 1 empat) i 125 gols al seu favor.
En la mateixa lliga, encara que en el Grup 2, l’Aleví C s’ha assegurat el títol aquest mateix cap de setmana després de véncer al Alqueries CF (2-0) i els seus números el recolzen: 50 punts (16 victòries, 2 empats i 2 derrotes) amb 94 gols a favor.
Quant a l’Aleví D, el conjunt groc està a tan sols un partit d’acabar la temporada invicte i ja amb el campionat assegurat. Els groguets han sumat 49 punts en Segona FFCB de 1r any, collint 16 triomfs i ha signat taules en 1 partit. És més, amb 98 punts a favor i a penes 18 rebuts, mantenen una diferència golejadora de +80 en aquests instants.
I l’últim campió es troba entre els querubins del Submarí Groc. El Prebenjamí B ha sigut un autèntic corró en la Primera FFCV de 1r any. Amb 69 punts, i mancant una jornada, es manté invicte, amb un sorprenent balanç de 248 dianes a favor i tan sols 12 en contra. De fet, en el seu últim partit van véncer al CF Rafalafena D per 0-19.
Un homenatge en gran en La Cerámica
El Villarreal CF va homenatjar, durant el descans del Villarreal-Sevilla, als sis equips campions de la Cantera Grogueta. D’aquesta manera, els jugadors i cossos tècnics d’aquests conjunts van desfilar sobre la gespa de l’Estadio de la Cerámica, rebent l’afecte de tota l’afició groc i fotografiant-se amb el president de l’entitat, Fernando Roig.



















