El Villarreal B, implacable davant l’Olímpic (3-0)
El Villarreal B, implacable davant l’Olímpic (3-0)
HOYOYO

El filial segueix líder amb tres punts d’or gràcies als gols de Rodri, Carlos Martínez i Fran Sol

El Villarreal B va sumar tres punts d’or en la seva carrera per acabar la temporada a la primera posició del Grup III de Segona Divisió B. El filial groc va superar folgadament a l’Olímpic de Xàtiva i segueix ferm en el més alt gràcies als gols de Rodri, Carlos Martínez i Fran Sol.

L’equip dirigit per Paco López va ser molt superior al seu rival des del primer minut malgrat que l’Olímpic també es jugava molt, ja que es troba immers en la lluita per salvar la categoria.

El domini local es va traduir en el 1-0 quan tan sols havien transcorregut 13 minuts de joc. Rodri va resoldre des del terra un aldarull a l’àrea per inaugurar el marcador. Era el primer gol del migcampista madrileny aquesta temporada.

El segon gol del Villarreal B no es va fer esperar. Aquesta vegada va ser obra de Carlos Martínez, que va definir a la perfecció des de dins de l’àrea demostrant una tremenda sang freda (2-0, m. 22).

Ja en la segon meitat va arribar el 3-0 definitiu. El seu autor va ser Fran Sol, que va rematar al cor de l’àrea un magnífic servei d’Iván Alejo, que va arribar fins a línia de fons per assistir al seu company.

El proper rival del Villarreal B serà el Cornellà fora de casa en un partit que es disputarà el dissabte 30 d’abril a partir de les 16.30 hores.

Fitxa tècnica:

Villarreal B: Aitor; Edgar Ié, Ramón Bueno, Pablo Íñiguez, Carlos Julio; Leo Suárez (Alejo, m. 61), Ramiro (Chuca, m. 85), Rodri, Alfonso (Cantalapiedra, m. 78); Fran Sol i Carlos Martínez.

Olímpic de Xàtiva: Diego; Julio, Berna, San Julián (Rubiato, m. 46), Mendoza; Rulo, Vaquero, Rifa, Adrià (Cifo, m. 70); Javi Navarro (Samu, m. 72) i Luismi Loro.

Gols: 1-0. Min. 13: Rodri. 2-0. Min. 22: Carlos Martínez. 3-0. Min. 76: Fran Sol.

Àrbitre: Díaz Escudero (C. Murcià). Va amonestar als locals Carlos Julio, Cantalapiedra, Fran Sol i Iván Alejo; així com als visitants Julio, San Julián, Rulo i Rifa.

Camp: Mini Estadi de la Ciutat Esportiva.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.