El Submarí comença el seu ‘stage’ a Àustria
El Submarí comença el seu ‘stage’ a Àustria
||||||

L’equip de Calleja ha realitzat aquesta vesprada el seu primer entrenament al Kirchbichl Training centre

La primera plantilla del Villarreal CF ha realitzat aquesta vesprada la seua primera sessió d’entrenament al Kirchbichl Training centre. El Submarí realitzarà un ‘stage’ de pretemporada fins el proper 3 d’agost a l’afamada regió turística de Kufsteinerland (Àustria), també coneguda com la ‘Porta d’entrada als Alps Tirolesos’. Durant aquest temps, el Submarí Groc s’enfrontarà al FC Augsburg (26 de juliol, 18.00 hores); així com al FC Colònia (28 de juliol, 18.15 hores) i FC Schalke 04 (2 d’agost, 18.00 hores) a la ‘Hero Cup’, patrocinada per Lottohelden.de.

Cal destacar que aquesta concentració a Àustria, organitzada per ‘onside Sports Iberia’, empresa que ofereix suport integral al club en aquest tipus d’activitats, serà l’únic període de treball estival fora de les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Miralcamp.

L’expedició groga ha emprès el viatge a Àustria aquest migdia a les 12.30 hores des de l’Aeroport de Castelló en un vol xàrter rumb a l’Aeroport de Salzburg. Un cop allà, la primera plantilla ha quedat allotjada a l’Hotel Wellness Schloss Panorama Royal de la ciutat de Bad Häring.

Per consultar tots els entrenaments i partits del Villarreal CF durant el seu ‘stage’ a Àustria es pot visitar la secció AGENDA del web oficial. El retorn de l’expedició groga està previst per al dissabte 3 d’agost amb arribada a la vesprada a l’Aeroport de Castelló en vol xàrter.

Llista de convocats per l’stage a Àustria:

Els jugadors que han viatjat a l’stage d’Àustria són els següents: S. Asenjo, Mario Gaspar, Funes Mori, S. Cáseres, Víctor Ruiz, Gerard, S. Cazorla, Bacca, Iborra, J. Costa, X. Quintillà, Andrés Fdez., M. Trigueros, Morlanes, Moi Gómez, Toko Ekambi, Alberto M., R. Albiol, R. Peña, Bruno, Raba, Pau, Leo Suárez, Barbosa, Andrei, Iván Martín, Lozano i Fer Niño.

Cal recordar que Samu Chukwueze s’incorporarà a la disciplina groga durant l’stage a Àustria després del seu període de vacances a causa de que va disputar aquest estiu la Copa Àfrica amb la Selecció de Nigèria.

La pretemporada del Villarreal CF queda definida de la següent manera:

Dissabte, 13 de juliol (19.00h, la Nucia): Villarreal CF 3-0 West Bromwich Albion.
Dissabte, 20 de juliol (19.00h, El Saler): Levante UD 1-2 Villarreal CF.
Divendres, 26 de juliol (18:00, Schwaz): FC Augsburg-Villarreal CF.
Diumenge, 28 de juliol (18:15, Kufstein): FC Colònia-Villarreal CF.
Divendres, 2 d’agost (18:00, Saalfelden): FC Schalke 04-Villarreal CF.
Dimecres, 7 d’agost (19.30h, la Nucia): CF La Nucia-Villarreal CF.
Dissabte, 10 d’agost (20.45h, Serravalle de San Marino): Bologna FC-Villarreal CF.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.