L’equip masculí aconsegueix el seu sisè títol consecutiu en la Final de la Lliga Divisió d’Honor
El Playas de Castellón, el club d’atletisme patrocinat pel VillarrealCF, suma un nou títol al seu palmarès. Els de Castelló han fet història aconseguint amb l’equip masculí el sext títol consecutiu i el subcampionat amb el femení en la Final de la Lliga de de Divisió d’Honor que es va celebrar a Saragossa el passat cap de setmana.
Malgrat les importants baixes amb les que comptava el conjunt castellonenc en la categoria masculina, de les vint proves els Playas es va imposar en onze d’elles. Alguns dels protagonistes van ser Patrick Chinedu en els 100 metres llisos, Yioser Toledo en llançament de disc, l’equip de relleus i Borja Barbeito que va guanyar en el llançament de javelina. Els de La Plana van aconseguir el títol amb 150 punts, pels 125 del FC Barcelona i el Maratón Madrileño amb 83 punts.
Per la seua part, l’equip femení va fer història al ser la primera vegada en pujar al podi. La regularitat de les atletes durant totes les proves i la victòria de Júlia Takacs en 5 quilòmetres mar ha, li van servir al Playas per a fer-se amb el subcampionat. El València Terra i Mar va sumar 137 punts, pels 117 del Playas i 115 del FC Barcelona.
Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es
Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.
Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es
Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 35 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es
Las localidades se pueden adquirir hasta el lunes 20 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.
Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es
Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:
Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.
És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.
Visita al museu del Villarreal CF
Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
Duració estimada: 1h i 45 minuts
Idiomes: espanyol, valencià i anglés
Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí
Preu:
15 euros – entrada general
12 euros – abonats i simpatitzants
12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys
Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.
Inclou:
Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
Una bossa de chuches per a cada convidat
Matalassets, llit elàstic, pintacaras
Supervisió de monitors infantils
Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.
Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.