

El Villarreal CF dóna suport a la iniciativa d’Ecoembes i Generalitat Valenciana
El Villarreal CF ha presentat aquest migdia un acord de col·laboració amb Ecoembes, l’organització que té cura del medi ambient a través del reciclatge i l’ecodisseny dels envasos a Espanya, així com amb la Generalitat Valenciana per a fomentar entre els aficionats del Submarí el reciclatge de envasos. L’objectiu és conscienciar-los sobre la importància que aquesta activitat té per a la cura del medi ambient.
Aquesta iniciativa s’emmarca dins de la campanya ‘Orgullosos de Reciclar’, que van posar en marxa la Generalitat Valenciana i Ecoembes el passat 26 de gener, ia la qual s’han sumat altres clubs.
En sumar-se a aquesta campanya, el Villarreal CF convertirà el partit de diumenge 8 de març, que es jugarà a les 19.00 hores a El Madrigal davant el Celta de Vigo, en el ‘El partit del reciclatge’.
Durant el partit es repartiran fullets amb informació de la campanya i s’emetrà un vídeo tant en el marcador com en les tanques publicitàries. A més, l’equip titular del Villarreal CF posarà amb la imatge de la campanya i en el descans s’animarà als aficionats a reciclar.
L’acte per donar a conèixer la iniciativa s’ha celebrat aquest matí a la Ciutat Esportiva amb la presència dels jugadors Jaume Costa, Mario i Rukavina, Juan Alonso de Velasco, coordinador de Màrqueting d’Ecoembes, i Carmen de Rosa, sotsdirectora de Qualitat Ambiental de la Conselleria d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient de la Generalitat Valenciana.
El lateral esquerre valencià del Villarreal, Jaume Costa, va animar a tots els seguidors del Submarí a que reciclin: “És molt important per a la societat que tots donem una mà amb el reciclatge. Entre tots podem aconseguir un món millor per al futur. Animo tots els aficionats del Villarreal al fet que reciclin en el seu dia a dia”.
Per la seva banda, Juan Alonso de Velasco es va mostrar en la mateixa línia: “Igual que en el futbol, el treball en equip és imprescindible per al reciclatge. Tots hem de col·laborar en la consecució d’un món més sostenible. Gràcies a la col·laboració del Villarreal CF i els seus aficionats, que es materialitza en el simple gest de separar correctament els envasos i dipositar-los al contenidor adequat, contribuïm al cura del nostre entorn”.
No és la primera vegada que el Villarreal CF i Ecoembes col·laboren en matèria de sensibilització. L’any passat, ambdues organitzacions es van unir per llançar una campanya que tenia com a objectiu conscienciar els aficionats del Villarreal sobre la importància de reciclar envasos, no només a l’estadi sinó també a casa seva.







