

Javi Calleja destaca el paper del seu equip després de d’aconseguir la seua tercera victòria consecutiva
L’entrenador del Villarreal CF, Javi Calleja, ha assegurat que el seu equip ha fet un autèntic partidàs per a superar al Getafe CF en l’Estadi de la Ceràmica (1-0). “Hem jugat contra un dels equips més difícils de la lliga. Hem fet un de les millors encontres de la temporada i ha sigut una pena no portar-nos un marcador més ampli”, va comentar.
Per al tècnic madrileny, la ratxa groga és merescuda: “Hem guanyat contra dos rivals que arribaven en el seu millor moment. Els 6 punts davant Sevilla i Getafe són més que justos. Hem aconseguit el més complicat, traure el cap després d’una situació adversa. Ens mereixíem més punts dels que teníem i l’equip ha demostrat que pot guanyar a qualsevol dels quals estan a dalt”.
Calleja va destacar el paper d’Anguissa: “Ha sigut una altra exhibició d’Anguissa. Ens dóna força, més arribada a l’àrea contrària, roba, és un migcampista tot terreny i cada dia va a més. Hem fet bones partits, però ara estem molt més sòlids en la faceta defensiva. És molt difícil tindre la solidaritat que hem tingut hui. L’equip està mentalitzat per a mantindre la porteria a zero. A més, amb pilota ho estem fent molt bé”.
Per a finalitzar, el preparador del Villarreal va reconéixer que no ha sigut un 2019 fàcil, però es mostra optimista de cara al futur: “Comencem l’any salvant la categoria i l’acabem lluitant per Europa. L’objectiu és guanyar el pròxim partit. Hem d’estar amb els peus en el sòl i treballar. Ara cal desconnectar, estar amb la família i gaudir de les vacances. Quan tornem estarem amb més força i segur que tornem molt millor”.