

Roberto Soriano i Rodrigo Hernández han sorprès als participants durant el lliurament de diplomes
Hui ha finalitzat al Campus de Pasqua del Villarreal CF, i ho ha fet per la porta gran. Més de 130 xiquets han estat els que han gaudit aquesta setmana del millor futbol a la Ciutat Esportiva. Per acomiadar el campus, com a colofó final, han rebut la sorprenent visita dels jugadors del primer equip Roberto Soriano i Rodrigo Hernández, que han passat a saludar els participants i els han repartit els diplomes durant l’acte de cloenda.
Al llarg d’aquests dies, els xics han rebut formació tècnica, millora física i sobretot han adquirit valors, com el respecte, la companyonia i l’esportivitat. Però això no és tot, a més han pogut gaudir de la Volta oficial per l’Estadi de la Ceràmica i han rebut multitud de sorpreses. Al Campus de Pasqua del Villarreal CF, els menuts han entrenat amb l’equipació completa de l’equip, han comptat amb la visita de dos jugadors del primer equip i han obtingut dues entrades per participant per poder gaudir de l’encontre entre el Villarreal CF contra l’Athletic Club (dilluns 9 de març, 21.00 h) a l’Estadi de la Ceràmica. Per acabar i premiar l’esforç, tots ells han rebut un diploma personalitzat que reflecteix la seua participació al campus.
Gaudeix de les imatges de la cloenda del Campus de Pasqua, clicant a la pestanya de Galeria i Vídeo, situades just baix de la fotografia principal.







