

L’equip de Javi Calleja s’enfronta als andalusos el 15 de maig a casa i el 22 a domicili
El Juvenil A ja coneix quin equip serà el seu rival a la ronda de vuitens de final de la Copa del Rei de la categoria. L’equip de Javi Calleja s’enfrontarà al Màlaga CF el 15 de maig al Miniestadi de la Ciutat Esportiva i el 22 del mateix mes en terres andaluses. Si els grocs són capaços de superar aquesta ronda entrarien en el sorteig de quarts de final que es durà a terme el 23 de maig a partir de les 17.00 hores.
El Màlaga arriba al torneig com a segon classificat del Grup IV de Divisió d’Honor amb 70 punts sumats en 30 jornades de Lliga, tan sols superat pel Sevilla, que va quedar campió amb 72 punts. Aquest conjunt destaca per la seva enorme capacitat ofensiva, ja que ha acabat el campionat regular amb 74 gols a favor i tan sols 21 en contra. De fet, en l’últim partit de Lliga va doblegar el campió Sevilla per 1-0.
Per la seva banda, el Juvenil A del Villarreal es va proclamar campió del Grup VII de la Divisió d’Honor Juvenil a l’antepenúltima jornada (28), després de golejar el Torre Llevant Orriols (5-1). A més, els grocs han segellat els seus dos últims compromisos amb sengles victòries davant València CF (1-2) i ADM Lorquí (8-2). En Copa de Campions, el seu rival serà la UD Las Palmas.
Els aparellaments de vuitens de final de la Copa del Rei són els següents:
- UD Las Palmas SAD- Club Atlético de Madrid SAD
- Rayo Vallecano de Madrid SAD-CD Tenerife SAD
- Sevllla FC SAD-Levante UD SAD
- Villarreal CF SAD-Màlaga CF SAD
- Athletic Club-Real Oviedo SAD
- Real Sporting de Gijón SAD-Antiguoko KE
- RCD Mallorca SAD-Real Madrid CF
- Real Racing Club-RCD Espanyol de Barcelona







