

L’equip castellonenc aconsegueix el seu primer títol a la final de la Copa Adecco Plata
El Amics del Bàsquet Castelló, equip de bàsquet patrocinat pel Villarreal CF dins de la iniciativa Endavant Esports, ja té el seu primer títol de la història després imposar-se al CEBA Guadalajara (88-73) a la final de la Copa Adecco Plata.
Una autèntica festa del bàsquet viscuda ahir a la tarda al Ciutat de Castelló que va obtenir el millor premi possible per al lliurament de la parròquia local.
Va ser un partit en el qual encert anotador del Amics Castelló durant un primer temps gairebé perfecte impulsar l’equip de Toni Ten cap a la consecució del títol. Després del 17-10 del primer quart, els castellonencs van marxar al descans amb 47-29.
Amb aquesta renda, no van deixar que en cap moment s’acostés el CEBA Guadalajara, pressionat per l’espectacular ambient que hi va haver a la grada. I també per la sensacional actuació de Washburn, que va anotar 25 punts i va ser triat MVP de la final.







