Unai Emery reconeix que l’equip no es va trobar còmode davant la Real Sociedad
L’entrenador del Villarreal CF, Unai Emery, va reconéixer que el seu equip no va trobar la manera de fer-li mal a la Real Sociedad en el Reale Arena, més enllà d’intentar-lo amb afany en la segona meitat: “Hi ha hagut dos plans de partit condicionats per la Real Sociedad. En el primer temps juguem més arrere del que volíem i ens costava eixir. La clau era agafar algun contraatac i no el vam fer. En la segona havíem de fer una altra cosa. Vam intentar anar cap amunt obrint el partit una mica més. Vam tindre les nostres opcions, però no han entrat. El nostre primer temps va ser pobre i em faig responsable. No vam ser capaços de fer-los mal. La Real va ser millor que nosaltres al llarg del partit”.
Segons Emery, és el moment de mirar al futur amb optimisme: “Portem huit jornades, de les quals sis fora de casa. Sabíem que era un repte difícil. Serem moderadament optimistes perquè després tindrem més partits a casa. No estem còmodes en la classificació, però tenim la tranquil·litat suficient com per a continuar treballant uns certs aspectes”.
Per a finalitzar, el tècnic basc va analitzar al seu rival de la següent manera: “La Real Sociedad ha tingut una evolució a nivell de joc amb Imanol. Ell ha arriscat amb aquesta idea de joc i no és fàcil fer-ho”.
Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es
Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.
Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es







