El Villarreal Femení es reafirma a Logronyo (2-2)
El Villarreal Femení es reafirma a Logronyo (2-2)

El conjunt de Jordi Ferriols ratifica el canvi de dinàmica sumant un valuós punt a domicili

El Villarreal Femení ha despertat. Ho va confirmar el conjunt de Jordi Ferriols a Logronyo sumant un valuós punt lluny de Miralcamp (2-2), que, amb la victòria del passat cap de setmana a casa davant el Getafe (2-0), allunya els fantasmes del descens i li dona una xutada de confiança per al tram final del campionat. Exactament el que necessitaven les groguetas per a eixir de la mar de dubtes a les quals li havien portat els resultats des del mes de novembre.

El conjunt de Jordi Ferriols es va avançar en el marcador gràcies a un matiner gol de Lauris, que amb una precisa volea, va obrir el marcador en aprofitar una fantàstica assistència d’Alexia Jr en una transició ofensiva.

Les grogues van administrar amb ofici l’avantatge fins al temps de prolongació, quan va arribar el 1-1. Les locals van posar les taules en el marcador amb una gol de Mía Asenjo. El gol va estar envoltat de polèmica al no assenyalar-se una falta prèvia a una jugadora del Submarí.

Després de la represa, la col·legiada va assenyalar pena màxima a favor del Villarreal. Des dels onze metres, Alexia Jr. tornava posar per davant a les groguetes, a les quals l’alegria els va durar massa poc. Als dos minuts va replicar el DUX amb un gol de Sonya, que tornava a posar la igualtat en el marcador.

Si bé encara quedava molt de temps per davant per a decantar la trobada cap a un dels contendents, l’empat va acabar sent definitiu. Per a les groguetes, el punt significa el començament d’una dinàmica positiva als ordes de Jordi Ferriols i allunyar-se de la zona de descens.

Fitxa tècnica

Villarreal Femenino: M. Quesada; Nerea, Lena Pérez, Vicky, Riquelme J.; Lauris (N. Vicente, m. 91), María (I. Miguélez, m. 85), Cienfu, Lucía G. (Maria Ferreira, m. 75); Aixa i Alexia Jr. (Elena Gil, m. 75)

DUX Logroño: Chelsea; Iria (Laura, m. 79), Natalia (Fukuta, m. 75), Mía (Martuka, m. 70), Marta Masferrer, Sonya, Isina, Alimata, Ximena (Lorena, m. 79), Sandra i Justina.

Gols: 0-1. Min. 15: Lauris. 1-1. Min. 45+3: Mía. 1-2. Min. 47: Alexia Jr. (p). 2-2. Min. 49: Sonya.

Àrbitra: Arantza Gallastegui. Va amonestar a les locals Mía i Natalia, així com a la visitant Nerea.

Incidències: Partit entre el DUX Logronyo i Villarreal CF, corresponent a la jornada 21 de la Primera Federació Femenina, celebrat a la Ciudad del Fútbol de Pradoviejo.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el miércoles 1 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.