Miguel Álvarez seguirà al capdavant del Villarreal B, David Albelda continuarà en el ‘C’ i Carlos Mulet dirigirà al Juvenil A
El Villarreal CF ja ha definit els tècnics dels principals equips de la Cantera Grogueta de cara a la temporada 2024/25. Tal com va confirmar el club, Miguel Álvarez seguirà al capdavant del Villarreal B en Primera RFEF. També David Albelda continuarà dirigint al Villarreal C en Tercera RFEF el pròxim curs.
La principal novetat de cara al curs que ve és la incorporació de Carlos Mulet a la banqueta del Juvenil A. El tècnic castellonenc es farà càrrec del conjunt groc en Divisió d’Honor Juvenil, categoria en la qual ja té experiència en haver dirigit a este equip durant la segona mitat de la temporada 2017/18.