Comunicat oficial: Moi Gómez
||||||

Grocs i rojillos han aconseguit un principi d’acord per l’alacantí

Moi Gómez s’ha acomiadat del Villarreal després d’onze anys a bord del Submarí. L’entitat groga i Osasuna han acordat un principi d’acord per al traspàs de l’atacant format en el futbol base del Villarreal.

El jugador alacantí va arribar a la Cantera Grogueta amb onze anys per a incorporar-se a la disciplina de l’Infantil B i va eixir del club per a tornar més tard a la família grogueta després de les seues etapes al Getafe, el Real Sporting i la SD Huesca. Com a jugador de l’escola groga, va ser internacional en les categories inferiors de la Selecció Espanyola.

Moi Gómez va rebre la passada temporada el submarí de ceràmica en el tradicional homenatge que realitza el club als futbolistes que compleixen 10 anys com groguets.

De xiquet a adult

Moi va debutar en Primera Divisió amb el Villarreal amb tan sols 17 anys. Amb el primer equip del Submarí ha disputat 222 partits i ha anotat un total de 19 gols —tres d’ells en aquesta última temporada—, i repartit 24 assistències al llarg de la seua carrera com a groc. En total, ha jugat 222 partits amb el primer equip groc; 135 d’ells com a titular.

A més, el canterano groguet va ser un dels herois de Gdánsk que es van proclamar campions de l’Europa League i va anotar el seu penal en l’extensa tanda final.

El Villarreal li desitja molta sort i èxits en aquesta nova etapa. Vila-real sempre serà la teua casa, Moi.