Villarreal CF, Sevilla FC i Valencia CF condemnen de manera conjunta els greus menyspreus de Luis Rubiales
Davant la informació publicada per “El Confidencial” aquest dimarts, 11 d’octubre, sobre unes presumptes afirmacions de Luis Rubiales, el Villarreal CF, el Sevilla FC i el Valencia CF desitgen manifestar la seua condemna de manera conjunta davant els greus menyspreus del president de la Real Federació Espanyola de Futbol cap als nostres clubs.
Les converses en les quals parla amb tal greuge, animadversió i arrogància cap a les tres institucions són inacceptables venint d’una persona que ostenta un càrrec de tal responsabilitat i que ha de vetlar per igual pels interessos de tots els clubs del futbol espanyol.
Villarreal CF, Sevilla FC i Valencia CF condemnen el desfavor i la falta de respecte de Luis Rubiales cap a les nostres entitats i, el més important, cap al sentiment de les seues aficions. Així mateix, mostren la seua màxima preocupació per les possibles conseqüències que puga suposar la seua actitud envers els nostres clubs, ja que el seu comportament no contribueix a la transparència de la competició.
Villarreal CF, Sevilla FC i Valencia CF insten a Luis Rubiales a rectificar i demanar disculpes públicament a les tres institucions i als seus aficionats.
Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es
Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.
Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es







