Colp sobre la taula a Heliòpolis (0-2)
Colp sobre la taula a Heliòpolis (0-2)
||||||

 

El Submarí assalta el Benito Villamarín amb gols de Pau i Capoue i suma tres punts vitals

El Villarreal es va imposar al Real Betis en el Benito Villamarín (0-2) amb un gol de Pau, el ‘Xiquet del Poble’, abans del descans i un autèntic golàs de Capoue en la recta final del matx. Amb aquesta victòria, l’equip d’Unai Emery li retalla tres punts a un rival directe en la lluita pels llocs que donen accés a les competicions europees, la qual cosa suposa un colp d’autoritat. El Submarí, després d’aquest vital triomf, reafirma la seua candidatura a estar en la zona noble de LaLiga.

El partit va estar molt obert des del primer minut de joc amb els dos equips tractant de fer-se amb la possessió de la pilota i exercint una pressió intensa sense pilota. El Villarreal va tindre la seua primera doble ocasió als cinc minuts amb dues rematades de Paco Alcácer, que no va acabar de connectar amb la pilota de primeres dins de l’àrea.

Samu Chukwueze, que tornava a jugar amb el Submarí després de la seua participació en la Copa Àfrica amb Nigèria, es mostrava molt elèctric pel costat dret d’Heliòpolis i posava a la defensa verd-i-blanca en seriosos problemes quan avançava amb la pilota pegada a la seua bota esquerra. No obstant això, el Real Betis també gaudia d’algun acostament a l’àrea i, a la mitja hora de l’inici del xoc, Rulli va haver d’intervindre per a buidar un tir de Nabil Fekir des de la frontal.

Poc després, va arribar el primer contratemps per al conjunt dirigit per Unai Emery. Gerard Moreno va haver de retirar-se a causa d’unes molèsties donant entrada a Manu Trigueros. No obstant això, el Villarreal no es va acovardir i Pau va aprofitar un servei de cantonada botat per Alberto Moreno per a batre de cap a Rui Silva i fer el primer de la vesprada a Sevilla. Així doncs, el partit va arribar al descans amb 0-1 en el marcador.

Res més començar la segona meitat, Chukwueze va poder ampliar l’avantatge, però el gol del nigerià, que va rebre una pilota a l’espai, va conduir la pilota i va superar a Rui Silva per davall de les cames, va ser anul·lat per fora de joc. El genoll de l’atacant del Villarreal estava per davant de la línia d’offside. El segon temps també va valdre perquè tornaren Danjuma, després de la seua lesió, i Serge Aurier, després de disputar el campionat continental africà amb Costa d’Ivori, i perquè debutara Giovani Lo Celso amb la samarreta del Villarreal, ingressant en el terreny de joc juntament amb Yeremy per a continuar generant perill en els minuts finals.

Passada l’hora de joc, el col·legiat va assenyalar penal en contra del conjunt groguet per una hipotètica mà d’Aurier, però va corregir la seua decisió després de consultar amb el VAR. El Villarreal no es va acovardir davant els esforços del Real Betis d’aconseguir l’empat i no va concedir massa ocasions. Passat el minut 80, i en una jugada que es va iniciar amb un detall de qualitat de Lo Celso, Capoue es va traure de la mànega una sabatada directa a l’esquadra verd-i-blanca per a anotar el segon i definitiu gol del partit. Danjuma va tindre el 0-3 en una jugada de contraatac rebent una assistència magistral de Yeremy, però Rui Silva no va concedir al neerlandés el seu gol.

D’aquesta manera, el Villarreal va véncer a Sevilla davant un dels equips més en forma del campionat de lliga i va deixar clares les seues expectatives de tornar a competir a Europa la pròxima temporada. El conjunt groc continuarà lluitant per les places europees dissabte que ve (16.15 hores) contra el Real Madrid en l’Estadi de la Ceràmica.

Fitxa tècnica

Real Betis: Rui Silva; Bellerín, Pezzella, Bartra, Miranda; A. Guardado (m. 59, Rodri), G. Rodríguez; Canales, Fekir (m. 87, C. Tello), Juanmi (m. 84, Aitor R.); i Willian José (m. 59, B. Iglesias).

Villarreal: Rulli; Foyth (m. 63, Serge Aurier), R. Albiol, Pau, A. Pedraza; Chukwueze (m. 77, Yeremy), Parejo, Capoue, Alberto M. (m. 77, Lo Celso), Gerard (m. 35, M. Trigueros) i Paco Alcácer (m. 63, Danjuma).

Gols: 0-1. Min. 41: Pau. 0-2. Min. 83: Capoue.

Àrbitre: González Fuertes (Comité Asturià). Va amonestar als locals Canales i B. Iglesias i als visitants Chukwueze, Alberto M. i Capoue.

Incidències: Partit entre el Real Betis i el Villarreal, corresponent a la jornada 23 de LaLiga, celebrat en l’Estadi Benito Villamarín davant 44.870 espectadors.

Compartir.

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 30 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir por 30 euros hasta el jueves 9 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Los abonados del Villarreal CF pueden adquirir, de forma online, las entradas por 35 euros. Para ello, los abonados se deben registrar con su ID/Clave única y pin. Si algún abonado ha olvidado su ID/Clave única y/o Pin, lo puede solicitar por correo: taquillas@villarrealcf.es

Las localidades se pueden adquirir hasta el lunes 20 de abril, a las 10.00 horas, o hasta agotar existencias.

Si perteneces a una peña o eres simpatizante del Villarreal CF puedes solicitar tus entradas escribiendo al correo: taquillas@villarrealcf.es

Pack Sant Valentí per a 2 persones que inclou:

  • Dos entrades a Inmersión Villarreal + dos menús Corner Sports Bar per 29,95 €.

Los niños y niñas más groguets ahora pueden hacerse la sesión de fotos de su primera comunión en el Estadio de la Cerámica.

Incluye:

  • Acceso a zonas exclusivas: banquillos, vestuarios, banda del terreno de juego, gradas y sala de prensa
  • Duración: 60 minutos
  • Balón y bufanda para usar durante la sesión
  • EXTRA: camiseta firmada por todos los jugadores del primer equipo del Villarreal CF

*Fotógrafo no incluido

*No disponible para día de partido

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Bossa de chuches per a cada xicotet convidat
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta personalitzada del Villarreal CF: 85€
  • Samarreta personalitzada i firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: 135€ 
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada VIP en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.