Castillejo, ídol en la seua tornada al col·legi
Castillejo, ídol en la seua tornada al col·legi

HOYOYO

El ‘10’ groguet ha sigut protagonista de la iniciativa ‘Un Estrela al teu Col·le’ del Club Groguet

Samu Castillejo ha tornat a les aules per rebre l’afecte dels més joves. El migcampista malagueny ha visitat aquest dimecres el Col·legi Illes Columbretes de Castelló dins de la iniciativa del Club Groguet ‘Una Estrella en el teu Col·le’. El ’10’ groc ha demostrat el seu bon fer a l’aula, compartint grans moments i divertides anècdotes al costat dels joves, que han tingut l’oportunitat de conèixer a un dels seus ídols groguets i aconseguir el seu autògraf.

Els alumnes del Col·legi Illes Columbretes de Castelló han rebut a Samu Castillejo amb els braços oberts. A més, els joves han fet de periodistes. Així, Samu Castillejo ha participat en un divertit programa de ràdio realitzat pels propis alumnes del centre. Posteriorment, el futbolista ha signat autògrafs als estudiants i ha visitat a la resta d’aules per fotografiar-se amb ells. Un autèntic ídol per a ells.

La iniciativa del club gorguet compta amb un llarg recorregut. No en va, es porta realitzant durant les dues últimes temporades, en les quals els jugadors del Submarí han anat visitant una gran quantitat de centres educatius de tota la província castellonenca. Aquesta temporada, Jaume Costa (Col·legi Nuestra Señora de la Consolación de Vila-real), Cheryshev (CEIP Maestro Carlos Selma), Barbosa (CEIP Escultor Ortells), Bakambu (Fundació Flors), Asenjo (CPEE La Panderola), Trigueros (Col·legi Nuestra Señora de la Consolación de Borriana), Mario Gaspar, al costat de Marcos Senna (Col·legi Bisbe Pont), Álvaro González (CEIP Avel·lí Corma de Moncofa) i Samu Castillejo (Col·legi Illes Columbretes de Castelló) han estat els primers a dur a terme aquesta especial visita. D’ara endavant, els jugadors del Submarí aniran passant per més centres escolars per gaudir amb els més xicotets. A més de l’entrevista amb els estels del Villarreal, els centres escolars de la província de Castelló poden gaudir de forma gratuïta d’un entrenament dirigit per tècnics del futbol base groguet i d’una visita guiada per l’Estadi de la Ceràmica.

 

Compartir.

És un pack especial d’Inmersión Villarreal (Museu&Tour) i menú en el Corner Sports Bar del Poble.

Inclou:

  • Entrada a Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar a triar entre pizza i beguda o hamburguesa amb creïlles i beguda

Preu:

  • 19,95 euros – abonats i simpatitzants
  • 24,95 euros – entrada general

És l’experiència interactiva de Museu & Tour del Villarreal CF. Et permet visitar el museu immersiu del Submarí i completar un recorregut guiat per l’Estadio de la Cerámica.

  • Visita al museu del Villarreal CF
  • Tour guiat per l’Estadio de la Cerámica
  • Duració estimada: 1h i 45 minuts
  • Idiomes: espanyol, valencià i anglés
  • Dies d’obertura: dijous a la vesprada, divendres a la vesprada, dissabte al matí i vesprada i diumenge al matí

Preu:

  • 15 euros – entrada general
  • 12 euros – abonats i simpatitzants
  • 12 euros – xiquets de 6 a 12 anys
  • 8 euros – xiquets abonats i simpatitzants de 6 a 12 anys

Els xiquets i xiquetes més xicotets poden celebrar el seu aniversari en la ludoteca de l’Estadio de la Cerámica. L’activitat està recomanada per a menors de 8 anys.

Inclou:

  • Celebració de tres hores amb berenar i Inmersión Villarreal (Museu&Tour)
  • Entrepans, croissants i coques, amb creïlles, beguda i pastís
  • Una bossa de chuches per a cada convidat
  • Matalassets, llit elàstic, pintacaras
  • Supervisió de monitors infantils
  • Partit de mini futbol, amb porteries en una sala habilitada.

Preu:

  • 27 euros per convidat

Celebra el teu aniversari en l’Estadio de la Cerámica gaudint d’Inmersión Villarreal i del Corner Sports Bar!

  • Visita a Inmersión Villarreal (Museu & Tour)
  • Menú en el Corner Sports Bar (a triar hamburguesa, hot dog, delícies + creïlles + beguda)
  • Borsa de chuches per a cada xicotet convidada
  • Pilota del Villarreal CF per al que celebra l’aniversari
  • Pastís personalitzat del Villarreal CF
  • Inclou entrada per a dos adults que acompanyen al grup de menors durant l’experiència Inmersión Villarreal

Preu:

  • 29,95 euros per convidat

Extres:

  • Samarreta firmada per tots els jugadors del Villarreal CF: +99,95 euros
  • Detall per als convidats (motxilla, llibreta, boli i polsera de tela del Villarreal CF): +5,95 euros per convidat

Els participants podran presenciar en una zona exclusiva l’eixida dels jugadors del Villarreal CF després d’un dia de partit i demanar-los autògrafs i fotografies.

Preu:

  • 75 euros per persona

És una experiència exclusiva en dia de partit que inclou:

Entrada per a Inmersión Villarreal (només museu)

  • Veure l’arribada de l’equip des de dins
  • Visita a la llotja VIP i la sala de premsa
  • Presenciar el calfament des del peu de camp
  • Trobada exclusiva Meet & Groc després del partit
  • Bufanda oficial
  • *Màxim 10 places per partit

Preu:

  • 175 euros per persona (sense entrada al partit)
  • 275 euros per persona amb entrada en Super Tribuna
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.