

El programa de televisió del futbol base ha creat un concurs entre els jugadors del planter
Vols saber qui és el millor llançador de faltes del futbol base del Villarreal CF? Doncs el programa Pedrera Grogueta t’ofereix la possibilitat. L’espai televisiu, que s’emet tots els dimecres a les 19.00 hores en Televisió de Castelló Mediterrani (repetició dijous a les 14.00 hores), ha creat un concurs perquè els aficionats tinguen la possibilitat de delectar-se amb el talent dels joves grocs.
El sistema del concurs és senzill. Cada jugador del planter disposa de deu llançaments amb l’objectiu de ficar gol des de fora de l’àrea per qualsevol de les dues esquadres. El que més meta, gana. De la seua efectivitat eixirà un percentatge i s’anirà formant un rànquing amb els millors llançadors al llarg de la temporada.
En aquest primer lliurament els protagonistes són els jugadors del Juvenil A Chuca i Manu Sena. Qui guanyarà? Per a saber-ho tan sol has de punxar en la pestanya de vídeo adjunta a aquesta notícia.







